Störiga saker vi stör oss på, del 35.

Tumlade en dunkudde dom det visst var hål i. 🤪
Får jag fråga.... hur såg det ut när du öppnade tumlaren?

Jag har dunkudde jag vill tvätta men vet inte om jag vågar med tanke på ev hål jag inte kan se och då ev resultat av ev hål samt då ev arbete efteråt pga ev resultat av ev hål pga tvätt och tork av sagda dunkudde.... :D
 
Får jag fråga.... hur såg det ut när du öppnade tumlaren?

Jag har dunkudde jag vill tvätta men vet inte om jag vågar med tanke på ev hål jag inte kan se och då ev resultat av ev hål samt då ev arbete efteråt pga ev resultat av ev hål pga tvätt och tork av sagda dunkudde.... :D
Eeeh. Det var dun överallt 😇 så nu har min tvättstuga dun överallt 😇 jag rekommenderar det inte.
 
Eeeh. Det var dun överallt 😇 så nu har min tvättstuga dun överallt 😇 jag rekommenderar det inte.
Din stackare! Förlåt att jag skrattar, men jag kan se det framför mig, men jösses vilket jobb du måste ha fått! Lider med dig och lyssnar på din rekommendation.

Hur i all siin dar får man upp all dun? Såg en video där någon råkat ut för samma sak typ, dun i hela torktumlaren/tvättmaskinen och som flög ut när hen öppnade. Kan man någonsin använda maskinen igen?! :(
 
@cambodia och @Cattis_E jag har funderat på att boka tid till psykolog för att få prata och reda ut allt som pågår i livet just nu ♥️ just för att jag inte har någon jag vill/kan prata med.

Men förstår att alla inte har den ekonomiska möjligheten ♥️
Uppskattar omtanken.
Jag uttryckte mig inte så bra tror jag.
Men det är inte psykolog som behövs nu, och ensamheten är inte på det sättet.

Behövde bara få ur mig lite känslor så jag hakade på inlägget radade upp ord som stämde med vad jag upplever mig känna stor frustration över och det känns störigt.

Men om du funderat på psykolog rekommenderar jag det. Har provat ett antal gånger i andra situationer.
 
Stör mig på chauffören av bussen som fraktade skolelever till konsthallen där jag guidar.

Den stod tvärs över infarten/utfarten när jag skulle åka hem. Gick ur bilen och frågade busschaffören om han kunde flytta bussen. Svaret blev att han inte fick köra in på planen framför huset eftersom bussen var för tung - så vad ska jag göra?

Backa fyra meter t.ex. så infarten blir åtkomlig :banghead::banghead::banghead:
 
Din stackare! Förlåt att jag skrattar, men jag kan se det framför mig, men jösses vilket jobb du måste ha fått! Lider med dig och lyssnar på din rekommendation.

Hur i all siin dar får man upp all dun? Såg en video där någon råkat ut för samma sak typ, dun i hela torktumlaren/tvättmaskinen och som flög ut när hen öppnade. Kan man någonsin använda maskinen igen?! :(

Haha det är lugnt. Jag kan inte låta bli att skratta heller. 😅
Jag vet inte riktigt än hur jag ska städa upp det. Än så länge har jag bara stängt dörren till eländet. 🙈
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
120 844
Senast: Lingon
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 555
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 419
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
110 752
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp