Störiga saker vi stör oss på, del 35.

Grannarnas hundar i hundgården. Nu skälls det och ylas, igen. Händer varje natt men då jag ska flytta i helgen orkar jag inte säga till utan de får hållas. Värre för de andra grannarna som ska bo kvar, men den striden får de ta själva. 🤪
 
Läste horungen istället för honungen och hade väldigt svårt att förstå sammanhanget. Stör mig på att jag vägrar acceptera att synen försämrats med åldern och skjuter upp att boka synundersökning.
Jag fick ändan ur vagnen efter många månader och var på synundersökning i måndags (tog typ 10 minuter) och ska hämta ut nya terminalglasögon på måndag . Om du har sånt arbete så är det många arbetsgivare som bekostar.
 
Jag fick ändan ur vagnen efter många månader och var på synundersökning i måndags (tog typ 10 minuter) och ska hämta ut nya terminalglasögon på måndag . Om du har sånt arbete så är det många arbetsgivare som bekostar.
Men tänk vad mycket tråkigare livet skulle bli om man läser allt rätt. Nu var vi ju flera som roades av @Holdyourhorses felläsning :)
 
Har planerat för ett projekt. Idag när jag tänka jag ska köpa en justerbar duchstång/ gardinstång är alla för långa. (Om jag inte beställer online då) Men vill ju köpa en NU idag.
Helt säkert på att jag såg att det fanns kortare på någon butik när jag snabbgoogla häromdagen och mitt projekt byggdes fram...
 
Jag fick ändan ur vagnen efter många månader och var på synundersökning i måndags (tog typ 10 minuter) och ska hämta ut nya terminalglasögon på måndag . Om du har sånt arbete så är det många arbetsgivare som bekostar.
Det hänger nog mycket ihop med att jag hade glasögon under stora delar av min uppväxt då jag har ett medfött muskelfel och skelar. Det var så gött att slippa de där flaskbottnarna när jag kom in i tonåren :)
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
120 838
Senast: Lingon
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 554
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 419
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
110 750
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 30
  • Felin hyperestesi

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp