Störiga saker vi stör oss på, del 35.

Från en sekund till en bara slog det totallock för öronen. Har inte känt av någon förkylning eller förkänningar till lock.
Lågtrycksfronten?
Lyckas inte tryckutjämna heller, undrar hur länge det tänkt pågå, hör ju ingenting typ :arghh:
 
Från en sekund till en bara slog det totallock för öronen. Har inte känt av någon förkylning eller förkänningar till lock.
Lågtrycksfronten?
Lyckas inte tryckutjämna heller, undrar hur länge det tänkt pågå, hör ju ingenting typ :arghh:
Vaxpropp :confused:
Hade nyligen total hörselförlust på ena örat när jag vaknade men revaxör ett par dagar sen försvann det
 
Vaxpropp :confused:
Hade nyligen total hörselförlust på ena örat när jag vaknade men revaxör ett par dagar sen försvann det
Har haft det en gång och då knastrade det några dagar innan och kom inte så plötsligt, men det kan det ju säkert göra, bara så knäppt på båda öronen precis samtidigt :confused:

Men får köpa revaxör imorgon och prova det, tack för tips för täntke inte på det själv :)
 
Jag stör mig på kläder där skärning och material inte passar ihop. Klänningar som är skurna som svala sommarklänningar men är gjorda i tjockt tyg. Har stött på flera denna sommar, jättesnygga modeller men i tunga tyger istället för luftiga som jag letar efter.
 
Hittade äntligen en klocka som jag faktiskt gillar och som inte är enorm (omega de ville prestige 24.4mm) - så säljs den inte i guld längre :arghh: Den finns i guld i en storlek större men den gillade jag inte urtavlan på istället :down: Tror inte att jag vågar/orkar leta begagnat. Det ända alternativet hittills som jag inte tyckt är ful är en rolex lady-datejust 28mm i guld, men egentligen är den lite större än jag hade önskat. Hatar att silver/stål inte ser bra ut alls på mig :rage:
 
Jag stör mig på kläder där skärning och material inte passar ihop. Klänningar som är skurna som svala sommarklänningar men är gjorda i tjockt tyg. Har stött på flera denna sommar, jättesnygga modeller men i tunga tyger istället för luftiga som jag letar efter.
Jag tyckte det var helt omöjligt att hitta sommarklännigar med annan basfärg än svart. Ok, det fanns helvita också, ungefär lika inte vad jag ville ha!
 
Att typ alla min kläder är svarta :cautious: igår i stallet var jag helt klädd i svart inkl gummistövlar och regnkläder :meh:
 
Hittade jättefina, praktiska hiking shorts från mitt favoritmärke för friluftskläder! Annonsen gällde shorts för män. När jag klickade in på samma shorts för kvinnor var de mycket kortare och tighta. Männens modell nådde ner till strax ovanför knät och var i lös, men ändå snygg, passform. Kvinnornas modell av samma shorts ... nådde bara en bit ner på låret och riktigt tighta (stretchiga men ändå). VARFÖR?!? Tror jag vet svaret, men ändå.....
 
Hittade jättefina, praktiska hiking shorts från mitt favoritmärke för friluftskläder! Annonsen gällde shorts för män. När jag klickade in på samma shorts för kvinnor var de mycket kortare och tighta. Männens modell nådde ner till strax ovanför knät och var i lös, men ändå snygg, passform. Kvinnornas modell av samma shorts ... nådde bara en bit ner på låret och riktigt tighta (stretchiga men ändå). VARFÖR?!? Tror jag vet svaret, men ändå.....

Gissningsvis för att det säljer. Men du kan väl köpa herrmodellen?
 
Ja, jag funderar på om min man kan köpa ett par och jag sen provar dem. Men jag har ju bredare höfter inte minst. Vi får se.

Tycker oavsett det är trist att kvinnor förväntas se sexiga ut även när de går på vandring medan männen bara behöver vara bekväma.

Om det inte hade sålt så hade tillverkarna inte gjort så. Det är en av anledningarna.
Jag köper oftast mina stallshorts från herravdelningen. Nu är det kanske lösare passform än dessa shorts men prova går ju.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
120 848
Senast: Lingon
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 559
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 424
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
110 757
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp