Störiga saker vi stör oss på, del 34.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Första journatten efter semester och känner mig redan som en gnällis som stör mig på människor som slarvar. Det är ju roligt att både ta emot och överlämna ett material som är väl strukturerat och noggrant analyserat, fattar inte att en del verkar strunta i det och bara utgår från "ungefär så här". Det är ändå viktiga beslut vi sysslar med. :mad:
 
Förkylning. Nästäppa, svullen hals, lite hosta. Inte så hemskt men länge sen jag var så här förkyld. Är inne på 4e dagen nu och det verkar tillkomma ett nytt symtom varje dag.
Termometern funkar inte men tror jag har lite feber för är lite frusen. Eller så är det för att jag inte orkat duscha sen onsdag ... :down:
 
Ja vanligtvis är de i ligghallshagen men där är det inte så mycket bete längre och i morse var jag uppenbarligen för sen med intaget :(
Ja, det var ju efter ett nattskift som jag kom efter 08 och då tog jag det säkra före det osäkra och släppt den ena, tyckte inte det var värt att riskera livhanken som han slog efter bromsen. Efter det är det 04:45 som gäller. Är jag ledig åker jag hem och vilar en stund efteråt.
 
Stör mig på min klantiga syrra som är på besök och som jag tänkte kunde få hjälpa mig köra bort en del som ska slängas. Nu höll hennes hund och min fåntratt på att ryka ihop igår och hon lyckas stoppa handen i munnen på fåntratt så nu har hon ont i handen. 🙄 Pyttelitet sår men svullen handrygg, hon brydde sig inte om att kyla heller trots att jag sa åt henne igår, så nu är hon hemma hos mig och har det bra och jag får jobba själv när jag kommer hem. :meh:
 
Stör mig på min klantiga syrra som är på besök och som jag tänkte kunde få hjälpa mig köra bort en del som ska slängas. Nu höll hennes hund och min fåntratt på att ryka ihop igår och hon lyckas stoppa handen i munnen på fåntratt så nu har hon ont i handen. 🙄 Pyttelitet sår men svullen handrygg, hon brydde sig inte om att kyla heller trots att jag sa åt henne igår, så nu är hon hemma hos mig och har det bra och jag får jobba själv när jag kommer hem. :meh:
Hon har väl två händer :confused:
 
Min torkställning gick sönder när jag hängde tvätt. Bara ena "metallsträngen" som man hänger tvätten på men då jag bara tvättar varannan vecka behöver jag båda torkställningarna i fult användbart skick.

Tur man har semester å mestadels springer runt naken i lägenheten. Inte lika mycket tvätt som vanligt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
101 887
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 298
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 937
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 727
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp