Hear hearKnott o mygg som älskar mig..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hear hearKnott o mygg som älskar mig..
Jag gav 700-ish.Hur i h-e kan biljetterna till Miss Li i Frihamnen i Gbg den 3/8 kosta 1195 spänn?!
Det är ju Michael Jackson-priser...
Inte med nutida priser tydligen. Mvh kryper under stenen igenHur i h-e kan biljetterna till Miss Li i Frihamnen i Gbg den 3/8 kosta 1195 spänn?!
Det kanske bara är nåt slags vip-meet-and-greet biljetter kvar.Jag gav 700-ish.
Jag såg att det stod 1195 när biljetterna kom ut. Men det var en kompis som beställde åt oss och hon ursäktade sig för att de kostade 700 typ men då blev ju jag positivt överraskad.Det kanske bara är nåt slags vip-meet-and-greet biljetter kvar.
Och BROMSAR - fy och blä !!!Knott o mygg som älskar mig..
Har du någon hos dig som stöd?Jag känner mej skitdeppig och ångestladdad till tusen. Jag mår verkligen asdåligt. Försöker stänga av och bara vara i nuet. Det är nog tur för annars hade det nog varit värre.
Nä jag vill inte ha någon här. Det gör bara det hela värre. Jag har hundarna och det hjälper lite i alla fallHar du någon hos dig som stöd?
Skönt att du har hundarna iaf, ta hand om dig.Nä jag vill inte ha någon här. Det gör bara det hela värre. Jag har hundarna och det hjälper lite i alla fall
Det ska jag ska tröstäta lite glass och gå och lägga migSkönt att du har hundarna iaf, ta hand om dig.
Att det är diskmaskinen och inte tvättmaskinen som tagit semester. Hade heldre haft tvärtom. Iofs är det gött med kökstid. Men tvätten hade varit enklare att lämna bort på grannkvarteret.Att diskmaskinen tagit semester och enbart tänker agera diskställ de närmaste veckorna......
Ordinarie ståplats kostar 695 på tickster?Hur i h-e kan biljetterna till Miss Li i Frihamnen i Gbg den 3/8 kosta 1195 spänn?!
På att jag glömde ta med mig en bok på semestern. Jag vill alltid ha med mig en bok på semestern. Får typ köpa en bok på Ica eller nåt.
Jag vill inte sitta med skärmen så vill ha en riktig bokE-bok? Du kan låna hem från bibblan till mobilen/laptop/surfplatta
Om du bor på hotell eller vandrarhem har de säkert kvarglömda/övergivna böcker. Jag räddade två på jobbet senast idag.På att jag glömde ta med mig en bok på semestern. Jag vill alltid ha med mig en bok på semestern. Får typ köpa en bok på Ica eller nåt.