Störiga saker vi stör oss på, del 34.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att man får så långa kvitton
IMG_4880.jpeg


Köpte 8 varor och det är det som är inringat så känns som att man åtminstone borde kunna halvera kvittot
 
Störigt att vårt fiber verkar ha lagt av. Kommer en tekniker i morgon och felsöker, men det känns troligt att de kommer hitta ett avbrott på linan då vi grävt där fibern kommer in i huset. Tycker dock att skyddsröret borde göra sitt och vi har liksom inte grävt av röret, men vi får väl se.
 
Att Ulf Dageby gått bort igår.
Vid 80 års ålder är det förstås långt ifrån oväntat men icke desto mindre ledsamt.
Ändå så hörde jag honom för första gången på länge i en intervju i radion (bara några dagar sedan) med stor entusiasm inför kommande turné och flera musikprojekt. Ändå rätt nice att få lämna jordelivet med så mycket eld som brinner för sin livsgärning.
 
Stör mig på min arbetsmoral, eller nått. Är ensam på min "sektion" på jobbet, så det är ju sjukt skört. Var hos veterinären inatt med vovve kom hem halv 1. Kompisen tyckte jag skulle sjuka mig. Men jag är ju inte sjuk, alltså jobbar jag. Och jag har ångest för om han blir inlagd för att jag sätter jobbet i skiten då, för jag tänker inte sitta hemma och jobba då. Stör mig på mig själv som får dåligt samvete och vill jobba ändå, för det är ju bara ett jobb. Gud vad knäpp man är.
 
Stör mig på min arbetsmoral, eller nått. Är ensam på min "sektion" på jobbet, så det är ju sjukt skört. Var hos veterinären inatt med vovve kom hem halv 1. Kompisen tyckte jag skulle sjuka mig. Men jag är ju inte sjuk, alltså jobbar jag. Och jag har ångest för om han blir inlagd för att jag sätter jobbet i skiten då, för jag tänker inte sitta hemma och jobba då. Stör mig på mig själv som får dåligt samvete och vill jobba ändå, för det är ju bara ett jobb. Gud vad knäpp man är.
Hur gick det med hunden?
 
Ekorrar på balkongen!

Låg i badet med balkongdörren öppen och hör plötsligt ljudet av små steg på golvet utanför badrummet och ser att det är en ekorre som tagit sig in!

Hade problem med ekorrar i min förra lägenhet som hade flera träd utanför. Nu bor jag högst upp utan trän på denna sidan av huset och trodde att jag skulle slippa, men inser att de klättrat långt på den skrovliga husväggen.
 
Ekorrar på balkongen!

Låg i badet med balkongdörren öppen och hör plötsligt ljudet av små steg på golvet utanför badrummet och ser att det är en ekorre som tagit sig in!

Hade problem med ekorrar i min förra lägenhet som hade flera träd utanför. Nu bor jag högst upp utan trän på denna sidan av huset och trodde att jag skulle slippa, men inser att de klättrat långt på den skrovliga husväggen.
Fascinerande!
 
Min kantarellpizza! Halvan är slut! Jag ska bara äta en halva! Den är för god för en sådan begränsning, på tok för god för det. Sablar så god! Men jag är ju alldeles lagom mätt nu OCH DET STÖR MIG OCKSÅ! :p Jag vill vara skithungrig så jag kan äta mer kantarellpizza! Jag vill ha en stor frys så jag kan köpa MÅNGA kantarellpizza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
101 856
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 289
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 930
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 726
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp