Störiga saker vi stör oss på, del 34.

Status
Stängd för vidare inlägg.
På ett ställe - i @Snurrfians kommun - fanns en ekorre som snabbt smet in när nån öppnade dörren, kilade till disken och snodde ett bakverk.
Personalen suckade svor och sprang efter. Vi gäster var rätt roade dock :D
Jag jobbade några säsonger på en camping där vi hade strandkiosk med glassbar. Vi hade jätteproblem med små ekorrungar som kilade in och stal strutrån. 😅 Turisterna matade dem förstås och tyckte de var jättesöta (det tyckte vi också), men det var klart ett hygienproblem.
 
Om häcken skymmer kan man ringa in det till kommunen. Om den är i vägen vet jag faktiskt inte om de kan göra något.
Jo det kan de nog. Om en grannes träd/buskar växer in på ens tomt får man ju ta bort den delen. Samma måste väl gälla kommunens mark?
Jag felanmälde buskar som hängde ut över en trottoar en gång och inom 1-2 veckor var de ansade, Iofs stod de på en kommunal skolgård så var väl bara för dem att klippa dem.
 
Du fick mig att också vilja ha en, men de var slut i affären och det stör mig väldigt 😫
Förstår din störning, närmaste affär har inte dem, sjukt störigt! De är så oerhört goda! Jag tar den direkt från frysen och knäcker den så den blir halv, stoppar in den i ugnen på varmluft 210 grader och startar när jag stoppar in den och när ugnen piper om att den har nått full värme så är pizzan lagom bakad! Så saftig, så god!
 
Förstår din störning, närmaste affär har inte dem, sjukt störigt! De är så oerhört goda! Jag tar den direkt från frysen och knäcker den så den blir halv, stoppar in den i ugnen på varmluft 210 grader och startar när jag stoppar in den och när ugnen piper om att den har nått full värme så är pizzan lagom bakad! Så saftig, så god!
vad är det för märke?
 
Förstår din störning, närmaste affär har inte dem, sjukt störigt! De är så oerhört goda! Jag tar den direkt från frysen och knäcker den så den blir halv, stoppar in den i ugnen på varmluft 210 grader och startar när jag stoppar in den och när ugnen piper om att den har nått full värme så är pizzan lagom bakad! Så saftig, så god!
Förstår inte vad det är med mig? Jag kan sällan läsa om något ätbart utan att vilja prova. Det brukar ofta vara via Hiss & diss, men nu står kantarellpizza på inköpslistan även härifrån :) Märke?
 
Förstår inte vad det är med mig? Jag kan sällan läsa om något ätbart utan att vilja prova. Det brukar ofta vara via Hiss & diss, men nu står kantarellpizza på inköpslistan även härifrån :) Märke?
En bra egenskap ju :d Grandiosa Queen Kantarell heter den, oerhört god, saknar den redan :D
image-2.png
 
Tågförseningar! 😫
Jag skulle hämta syrran 23:44 på centralen, nu är det något problem i Töreboda så tåget står kvar i Skövde. Jippi, jag som ska upp 04:45 och har nästan en timmes bilresa hem från centralen. Kul att jobba till 19:30 i morgon och samma tider hela helgen. :banghead:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
101 860
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 292
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 932
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 727
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp