Störiga saker vi stör oss på, del 34.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag räknar ner dagarna till semestern.
För jag är rätt trött på folk.
Exet som verkar helt oförmögen att ordna den lilla resan tilsammans med barnet, och mest är handfallen tills jag styr upp. Igen.

Sommarjobbaren som inte alls jobbar på min avdelning men som drev dit in, och stod och höll låda om allt och inget, medan jag har bråttom, försöker skriva och koncentrera mig. Frågade sen om hon får fråga mig en sak? Visst, men kan hon vänta lite tills jag fått det här klart? Ja, vad ville hon fråga? Nej det var inget :cautious:

Och den vanliga kollegan som gjort en grej helt och enbart för att jäklas med mig, se ifall jag märker den, och städar bort eländet. Igen.
 
Senast ändrad:
Du kan inte tråckla ihop den? Lite stygn för att hålla kvar bygeln? Hatar när det händer men upptäckt att man kan livrädda dem ibland.
Tyvärr inte i det här fallet. Har gjort tillfällig livräddning på många bhar genom åren men den här är bortom räddning.

Hade några års respit när jag hittade en modell som satt bra men den gjordes om och fick för korta byglar som skaver i sidorna. Så jävla surt när man äntligen hittat nåt som passar :down: Har inte orkat jaga efter det utan köpt billig skit men det får bli en tur till underklädesaffären så snart som möjligt.
 
Fruktansvärt störigt;

Det har blivit sommar-tidtabell på bussen, men jag trodde väl aldrig att de kunde tagit bort de vanliga jobb-bussarna. My mistake.

Extra motion kommer jag ju få i sommar iaf.

Fast jag fattar ju inte varför det ska finnas tre bussar som kommer in till stan 8.15, 9.15 och 10.15, när bussen till jobbet om man börjar 7 tas bort.
Och på hemvägen blir det 1h38min väntetid, nej tack.
 
Jo, jag körde dit 80 liter i dunkar, för hand. För jag passar en kompis häst som går med denna… kompisen berättade sen att personen satt detta i system för att slippa. Hela förra sommaren var det samma sak, inkl mineraler som hennes häst åt desperat av (får ej sånt på vintern) när hon skulle ge sina…
200 m drar man lätt en vattenslang.
Vad är det för fel med människan?
 
Lyssnar på P1s partiledarintervju inför Almedalen.
Blir förskräckt, ledsen, förfärad och deppig.

Innan dess hade vi på morgonrundan mött en långtradare med avloppsslam på väg mot åkrar i närheten. Fick gå i stanken hem Föga roligt. Lastbilen lämnade ett starkt doftspår efter sig.

Dagen har börjat deppigt. Blir nog bättre om en stund när bror anländer för några dagar här. :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
101 626
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 223
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 885
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 693
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp