Störiga saker vi stör oss på, del 34.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Utan möjlighet att tanka obemannat? :eek: Orimligt.
Helt vansinnigt! Det var koner framför infarten, jag fick köra hela vägen ut till flygplatsen just utanför Edinburgh för att kunna tanka.
Det här var nog första året jag bodde här och jag hade inte alls koll på att hela civilisationen gick i dvala typ. Hade jag varit medveten hade jag givetvis planerat bättre.
Det har gått framåt de senaste åren men bussar går till exempel inte alls, så personalen som litar på lokaltrafik kan inte jobba ens om de vill.
 
Helt vansinnigt! Det var koner framför infarten, jag fick köra hela vägen ut till flygplatsen just utanför Edinburgh för att kunna tanka.
Det här var nog första året jag bodde här och jag hade inte alls koll på att hela civilisationen gick i dvala typ. Hade jag varit medveten hade jag givetvis planerat bättre.
Det har gått framåt de senaste åren men bussar går till exempel inte alls, så personalen som litar på lokaltrafik kan inte jobba ens om de vill.

Det känns inte helt modernt :cautious: Varken med bussar eller bensinmackar.
 
:rage: fågeljäklar. Helt otroligt så pricksäkra de är.
1718868493185.png

Jag skrapade förbryllat i det innan jag förstod vad det var.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
101 564
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 197
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 872
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 687
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp