Stochampionatet!

Netted

Trådstartare
Jaha, då var det åter igen dags :bump:

uttagningarna på fredag, vilka tror ni tar sig till finalen? vem tror ni vinner finalen?

vilka ska dit?
snacka på!

och colan, vi blir konkurrenter igen! ;)

Sv: Stochampionatet!

Jag ska dit!!! :banana: (och ni som klagade på mitt festande i helgen; i min ålder måste man spara sig inför stochampionatet! :D )

du föresten, så du kommer dit iaf? :eek:

( eller hoppas jag på för mkt? :(:cry::love: )

på fredag morgon får vi svar.... och sen så måste hon ju ta sig till final ;)

låååång vecka blir det här:crazy:

(men jag hade verkligen velat åka med dig i år igen :love: )

Senast ändrad:

okej,:) då blir det "bara" söndagen (om hon tar sig vidare då) då, du är där? (stochamp.helgen alltså)

:(

det blir nog som förra året,den där trion .
nursery, sissel o lian som det blir match mellan... blir nog hårt ;)
men lian drar största strået :angel::devil:

för mig har nursery rhyme otroligt mkt att bevisa om hon ska vara med om segerstriden. hon har inte vart spc bra i år. tror att om inte bobtail vart knäckt efter drottningens så kan hon vara med i leken, sen har lea southwind vart ruskigt bra. lian är ju grym så hon lär verkligen göra upp om segern (hon lär väl vara bättre än elitloppshelgen :p), distansen talar för godiva, får hon ligga utvändigt ledaren så kämpar hon tills hon stupar. men jag hoppas på att lian är bra också, fina pållen!

men det ska bli spännande helt klart :bump:

fast jag gillade faktist hellstedt´s vinnare också i StoSprintern, viol hornline
fast jag har iof ingen koll på hur hon tar sig på den här distansen, men ja.......

jag ligger på lågen iaf,

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 354
Senast: Sesca
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 478
Senast: Freazer
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 230
Senast: malumbub
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar