Stobedömning Säve !

T

Tess_

Var det nån som var där ? Hörde att den som fick mest fick 8,0 (tror jag det var) Är det normalt eller låg de lågt med poängen ? Kände igen några hästar som var med, det var bara en av de som kom in...
//Tess

Det låter som det var ganska låga poäng då tycker jag. Det var ju flera hästar som låt betydligt högre på Margaretehof och Solbacken.

Har inga siffror antecknade men det var lågt, åtminstone ridbedömningen som jag såg. Såg inte alla ston och var heller inte kvar till öppna bedömningen så jag vet inte vad som kan ha hänt där.

Av de hästar jag såg gick det nog bäst för Mysla från Kullersbro, e Mökkur. Även Dufa fra Skaneyland (e Haukur) bör det ha gått bra för.

mandalaki

Jag "känner" Mýsla, tycker hon är jättefin ! Trodde hon skulle få över 8,0 totalt, men jag är ju inte så duktig på bedömningar... :confused:
/Tess

Var det hon som kom strax efter Tims Teista, också e Tyr? I så fall såg jag bara nåt svart i ögonvrån, jag gick precis då. Borde jag ha sett henne :o?

mandalaki

Röskva är svart, e Týr och Svalas lillasyster. Jag såg henne när vi var och tittade på Svala och tyckte hon var ännu finare än Svala men hon var inte till salu längre.

Svala visades 2002, exteriör 8,27 ridegenskaper 7,84 totalt 8,01. Svala och Röskva är mycket lika exteriört, ridegenskapsmässigt så har Svala bättre pass och Röskva bättre trav och galopp.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 451
Senast: Raderad medlem 149524
·
Foder & Strö Analyserna har trillat in, höpartier valts ut, installning kanske påbörjats - hösten är här 🍂! Hur blev det för er i år, vad tänker ni...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 380
Senast: Kristall10
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 299
Senast: Freazer
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 028
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar