Stjärnan går till ny attack: "Har bevisat vad de är för folk"

Ja, på t ex flashback går det till så. Där gräver man gärna fram irrelevanta fakta om folk. Och politiker, t ex, får finna sig att medier granskar deras förflutna eftersom de är med och stiftar lagar. Då ska de också följa dem.

Att det skrevs om Laurén när hon blev dömd är väl självklart? En idrottare döms för dopingbrott? Men för sista gången då: dopingdomen har inget med Jerringpriset att göra. Hade hon anklagat Fredricson/hästen för doping - då hade den haft med det att göra.
Här tycker vi olika helt enkelt.

Det var mest för att illustrera problemet här.

Du anser det är okej för dig med personangrepp och propagerar för rätten att utöva nätmobning men bara när det gäller andra inte dig :)
??? var snäll och citera det du menar är personangrepp och propaganda för nätmobbning.

??? var snäll och citera det du menar är personangrepp och propaganda för nätmobbning.
Hela den här diskussionen handlar om nätmobbning och personangrepp såsom att leta rätt på helt orelevanta domar och dra upp dem som argument mot någon för att denne uttalat sig om Jerringpriset.

Det är tragiskt att folk inte ser sambandet.

Så för att hon är dömd påverkar det hennes trovärdighet för dig i ALLA frågor? Jag hade förstått det om det gällde hennes trovärdighet när det gäller doping. Men när det gäller Jerringpriset, som här, så tycker jag att din inställning till henne är fruktansvärd. Sämsta sortens fördömande från höga hästars perspektiv.
Väldigt OT:
@mandalaki , vilket urtjusigt självporträtt den nya avataren!

Hela den här diskussionen handlar om nätmobbning och personangrepp såsom att leta rätt på helt orelevanta domar och dra upp dem som argument mot någon för att denne uttalat sig om Jerringpriset.

Det är tragiskt att folk inte ser sambandet.
Vi ser uppenbarligen helt olika samband

Vi ser uppenbarligen helt olika samband
Skulle du tycka det var trevligt om de som hade en annan åsikt än dig grävde upp gamla domar/skräp om dig, skickade en massa hatmail mm för att du uttalat dig i en intervju.
Det tycks i vart fall som du anser det helt acceptabelt när det gäller andra så då borde det gälla dig också.

Skulle du tycka det var trevligt om de som hade en annan åsikt än dig grävde upp gamla domar/skräp om dig, skickade en massa hatmail mm för att du uttalat dig i en intervju.
Det tycks i vart fall som du anser det helt acceptabelt när det gäller andra så då borde det gälla dig också.
Grejen var ju att hon inte bara uttryckte sin åsikt om vem hon tyckte skulle ha vunnit. Hon gick ju bärsärk utöver ridsporten och dess anhängare. Som om ryttare skulle vara annorlunda än andra sporters utövare :banghead:

Grejen var ju att hon inte bara uttryckte sin åsikt om vem hon tyckte skulle ha vunnit. Hon gick ju bärsärk utöver ridsporten och dess anhängare. Som om ryttare skulle vara annorlunda än andra sporters utövare :banghead:
Och bad om ursäkt för det....och nu är det fritt fram att ge sig på henne?

Tja, trevligt vet jag inte, men om jag var kändis och stack ut hakan i debatten på det vis Lauren gjorde så fick jag nog tåla att mitt förflutna synades. Jag har dock aldrig sagt att det är ok med hatmail. Att tycka att en person har dåligt omdöme är inte att 'hata' som jag ser det. Det skulle jag kunnat se henne i ögonen och säga om jag hade tillfälle.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter EM-planen ligger fast och målet är att Peder Fredricson ska ta guld i Göteborg. Men först vill han ta hem prestigefyllda Falsterbo Grand...
Svar
0
· Visningar
295
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Yoga, massage och en stillsam dag med familj och vänner. Det var Peder Fredricsons plan för att hitta ny energi inför EM-finalen var att...
Svar
0
· Visningar
473
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Mikaela Laurén kallade det "en skandal" att Peder Fredricson vann Jerringpriset. Boxaren har tidigare bett om ursäkt för sitt utspel –...
Svar
0
· Visningar
347
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Egentligen vet jag inte varför jag blir förvånad. Det hände när Rolf-Göran Bengtsson vann Jerringpriset och jag hade det på känn, visste...
Svar
1
· Visningar
934

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka