Stimulanspaketet halvblod?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare sydney
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 818
S

sydney

Vart kan man hitta vilka hingstar som ingår i stimulanspaketet för det aktuella året? Jag har kollat asvh:s sida men hittar inget:confused:

Sv: Stimulanspaketet halvblod?

Tackar!

Är det någon som vet ungefär hur stor "sponsring" som hingstägarna brukar stå för, alltså hur mycket rabatt är vanligt förekommande om man har ex. ett klass 1-sto?

Jag har tidigare bara betäckt äldre ston så jag har tidigare aldrig tagit del av stimulanspaketet men har nu en 2-åring som jag hoppas får iallafall klass 1 på 3-årstestet och det skulle vara roligt att veta vad som är brukligt.

Vet inte om man får lov att fråga detta, men är det någon hingsthållare som är känd för att vara extra generös;)?
Pm:a mig om det inte är ok att skriva ut det här...

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 150
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
533
Senast: Nikan
·
Avel Önskar tips på svensk stammade halvblods hingstar. (SWB godkända) Har en vän som har ett sto med gammal svensk halvblodstamstam som vi...
Svar
13
· Visningar
1 803
Senast: jemeni
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 730
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18