Stilbedömning?

M

mikey67

Ursäkta en nybörjare men jag undrar om någon kan svara på vad "stilbedömning" innebär. Jag måste ha missat den lilla detaljen :)

Tack... /mikey

Sv: Stilbedömning?

Att det är en domare som sitter och dömmer hur snyggt man rider. tror dom kollar på sitsen, tempo och vägval och inverkan om jag kommer ihåg rätt...:confused: sen får man minus poäng om man får nedslag eller stopp. Har bara ridit det på tävling en gång men det var jätte nyttigt. jag ska rida en igen på nästa tävling:d

Sv: Stilbedömning?

Va smart. Det låter som att det nästan är bättre än "vanliga" tävlingsregler;)

Liknande trådar

Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
467
Senast: Fetaost
·
Katthälsa Katterna i familjen brukar få kaninöron, kanintassar, och andra kaninkroppdelar att mumsa på och leka med. Nu har mamma fått erbjudande...
Svar
12
· Visningar
867
Samhälle Människor verkar i allmänhet haka upp sig på de närmaste små detaljerna. Och missa hur de stora sammanhangen påverkar de villkor som vi...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 449
Senast: Inte_Ung
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 033
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar