Y

Yoggi

Har en 4 åring som jag lite smått efter sommarbete börjat skritta på. (riden innan) Men hon varken känns eller ser helt fräsch ut. Kan inte riktigt sätta fingret på det. Hon hade förra året rasp på ett bakben som vi fick behandla i flera omgångar. Tog lång tid innan svullnaden gick ner helt. Nu har hon på detta ben galla precis där skenbenet börjar. Verkar inte gå ner även om hon rört på sig. Ska snart ta ut veterinär för att gå igenom henne men vill gärna höra om ni har någon teori?!

Sv: Stel?!

Växtvärk?? Jättesvårt att veta med unghästar. Kolla med veterinär för säkerhets skull.

/Lizzie

Sv: Stel?!

tack för svaren, nojar nog mest upp mig för hennes bakben :smirk: vet ska snart titta på henne

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 296
Senast: Freazer
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 141
Senast: Bulldoozer
·
Ridning Hejsan! Nu har jag läst igenom några som har liknande problem här på buke. Dock skiljer sig min historia något från de andra. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 870
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Min hund, en sheltie, har upprepade perioder av att vilja avlasta höger bakben. (Det är inte slipped tendon, han är dock opererad för...
2
Svar
27
· Visningar
4 178
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sånger som du hatar
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Hyresrätt villa