Stegräknare

sussisus

Trådstartare
Finns det stegräknare för hundar?

Det finns ju så många andra konstiga prylar till våra hundar så varför inte en stegräknare...;)
Izor kan ju nästan aldrig gå på en rak linje när han är ute - finns ju så mycket att lukta på ju - så det skulle vara intressant att vet hur långt han går egentligen.:D
Har ju stegräknare själv, kanske kan modifiera den och sätta i Izors halsband (kan den räkna då?).
 
Sv: Stegräknare

Jag får väl göra ett försök.
Måste bara hitta beskrivningen, för jag kommer inte ihåg hur man ställde in stegräknaren - och Izor tar ju så mycket kortare steg än vad jag gör.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 554
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 771
Senast: Hermelin
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 493
Senast: Sezziyanen
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 630
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp