Steg 1-kursen 3-4:e september!

Horsen

Trådstartare
Någon här som ska gå? Jag kom med, trots att jag missade sista anmälningsdagen:D
Vad har ni för förväntningar inför den?:bump:

Sv: Steg 1-kursen 3-4:e september!

Jag ska dit :P Om jag hittar nånstans att bo vill säga :( Alla hotel i hela sthlm fullbokade.. suck..

yupp.. :( finns inte ett rum nånstans sa dom när ja ringde till Täby Park. Men det går säkert att hitta ett vandrarhem nånstans, annars får jag väl tälta :P vart ska du bo?

jag tror det e nån stor grej i sthlm just då...
min kompis bror ska gifta sig, å de ville bo på hotell på natten.. men det fanns INGET.. hehe...

tälta på täby då ;)

jag har ett svindyrt "hotellrum" med gångavstånd till Täby Galopp om nån är intresserad :devil:

*räcker upp en hand*!

haha jag bor här i täby, så det tar 5 minuter för mig med cykel dit:devil::D:D:D

fan va fuskit.. jag vill också bo i täby jue! ibland iallafall :D haha.. vi ses imorn alla som ska dit!! kram :bow:

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 033
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga... 2
Svar
22
· Visningar
2 442
Senast: Dentaku
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 707
Senast: qitis
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok *Ler sött och fladdrar med ögonfransarna" 6 maj Arcus "Steg till arbete" - ett drömscenario om arbetsterapeuter och arbetskonsulenter...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka