Starttider??

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Rat
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 839
R

Rat

Snälla hjälp mig, jag har inte fått årets TR och ska tävla i helgen.

Arrangören har inte satt ut starttider i dressyren, förr vet jag att man kunde kräva fast starttid är det ändrat??

Arrangören säger att de inte kommer att ge oss starttider utan vi får räkna ut det själva.

Någon som har ett TR och kan kolla detta?

Sv: Starttider??

Vet inte vad som står i TR, men jag har då aldrig varit med om, eller hört, att man inte fått en preliminär starttid?

va konstigt, jag har aldrig vart me om att man inte fått fasta starttider...

Konstigt, hur skulle man kunna utläsa sin starttid i TR????? Nej, ring arrangören och fråga igen. Fälttävlansdressyren brukar ju alltid ha fasta starttider, annars lär det dra ut på tiden om ni ska starta löpande i den startordning ni står i. Ett litet tips, om det mot förmodan skulle vara så::: när jag tidsätter så räknar jag i 90,100,lätt och deb 6min per ekipage. Kommer du på en*-nivå så skiljer sig tiderna lite mellan programmen, men ca 9-10min per ekipage. Lycka till!

Liknande trådar

Tjatter Kära Buke-TV-tittare, schlagerfantaster och ni som av misstag råkade klicka er in här—välkomna till årets största, mest prestigefyllda... 25 26 27
Svar
533
· Visningar
9 892
Senast: LenaH
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 428
Senast: Mirtai
·
Hästmänniskan Jag funderar på om det är dags att köpa häst. Innan jag börjar kolla annonser (och förälska mig i hästar jag inte har råd med) skulle... 2
Svar
33
· Visningar
3 422
Senast: Edla
·
Skola & Jobb Hjälp. Har examinerande redovisning och ska då även ge respons på någon annans arbete. Texten jag har fått är tyvärr inte så bra... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 118
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Alternativ till försäkring
  • Radar utomhus