Startlistor?

Humelibumlan

Trådstartare
Till kval loppen, finns varken på ATG eller Travsport.se? Eller någon annanstans? Eller? :mad:
Vill ju kika på dem... :smirk: :cry:

Sv: Startlistor?

Kolla första startlistan (gamla def. listan) där finns spåren till kval och premie, eller var lite jobbig och ring till sekeritariatet och fråga. ;)

Fast det är nog ingen som svarar halv tre på morgonen... :D

kolla på travsport.se på anmälningslistor så ser du ju iaf vilka som ska vara med + spår.

Spåren till kval och premie står inte på anmälningslistorna på travsport.se. Där är bara anmälda hästar uppradade. Eller är det olika mellan olika banor?

Det spåret dom har på anmälningslistan är det spår du får, om du nu inte är reserv då kan du ju få nåt okänt startspår, beroende vem som väljer att inte vara med

Är det verkligen det i kval och premie på alla banor? Min hade spår 13 på 2140 meter på den listan. Fast när programmet kom var det spår 2 på 2160 meter.

hmm, då kanske dom kastar om ?? eller om det är flera startade hästar så ställde dom ostartade 20 m bakom, ärligt talat nu vet jag inte, har iof inte tänkt så mkt på just kval & startspår, man har tagit vad man fått...

Jag hade då samma spår i programmet som på anmälningslistan då jag kvalade....

Kolla anmälningslistan till prop 50 (kval) till Bergsåker idag. 18 hästar på 2140 meter... Jag vet inte om dom delar upp dom senare eller varför det inte är klart med spåren, programmet ska ju ändå i tryck snabbt, men så är det på "mina" banor. Bergsåker är inte en av dom... :D

På mina bana startar (nästan) aldrig ostartade och tidigare startade från samma distans i kval. Men man kan ju bara gissa vilket spår dom faktiskt får, inte för att det spelar så stor roll i ett kval. Men man kan ju vara nyfiken...

Jag frågade anmälningsansvarig på "min" bana igår. Så här svarade han: Dom lägger bara in alla hästarna som är anmälda. Alla hästarna står då på 2140. Numret på anmälningslistorna till kvalet är inte samma som spåret. Detta för att hästar som har blivit strukna för oregelighet och ådömda kval i första hand ska kvala från det spåret dom hade när dom var oregeliga. Dessutom kan man ha önskemål om spår i kvallopp som dom uppfyller om dom har möjlighet. Detta görs efter anmälningslistorna är klara på travsport.se.

Att man ibland får samma spår som nummer på listan är kanske för att dom inte kastar om ordningen om det inte finns någon anledning till det.

Liknande trådar

Skola & Jobb Det är trots allt rätt skönt att veta att det finns bra ställen där ute. Jag vill passa på att länka till den här artikleln dock, där...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 251
Senast: Milosari
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 244
Ridning Och jag har ingen aning om vad jag ska leta efter. Jag behöver en som kan stå en vecka eller tre utan att göra skolor ovan mark när vi...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 885
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
3 382
Senast: Solstig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix