Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tog ut lillmärren och kände på de gamla nerverna en sväng nu när jag kom hem, så det blir nog min (hyperaktiva) veteran som blir med till Arboga *skrattar*. Om jag lyckas få med mig nån som kan va med o assistera, vill inte köra häst ensam... frivillig väpnare efterlyses
edit: Shit, är det hjälmtvång?? Jag äger inte ens nån hjälm i min egen storlek, innebär det att jag måste avstå ?
Jag kan sno med mig min hjälm, kanske den kan passa? Jag tror att det finns ett gäng andra hjälmar med som jag säkert kan låna, så det löser sig med den saken
Migo, vi rider med hjälm på träningarna när vi är på ridskolan, just därför att det är en ridskola, när vi rider på stan gör vi som vi vill, några rider med andra utan, men på ridskolan, ja, hjälmtvång.
Jag tror det kan funka att göra så faktiskt o du har ju kört min bil förut med Och jag behöver ju ingen hjälp att lasta innan, fast Lotta är ju såklart välkommen att följa med mig till stallet innan ändå om hon vill (dig Julia skulle jag hämta i stan va efter du slutat jobbet när jag är på väg med häst o allt?)
Förresten så friserade jag honom så snyggt så igår, o så ska vi hårdträna till nästa vecka, vi ska imponera minsann! Vi ska vara så samspelta så! Förutom när han ser de andra hästarna då han kommer strunta totalt i vad den där konstiga saken på ryggen vill...
Hundavel & Ras
Hej!
Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :)
Kan...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.