Starta en internetaffär

D

Depp

Någon som har gjort detta? Och vet hur man gör? Jag syr en del barnkläder och skulle vilja starta en sida där man kan sälja lite saker, en egen klädkollektion med eget märke och sånt.. Men jag har ingen som hellst aning om hur man gör! Någon som vet? Eller i alla fall vet vart man kan läsa om detta?
Tacksam för hjälp... :banana:

Sv: Starta en internetaffär

Vad är det du undrar över?
Jag vet ingenting om skattesedlar och sådana grejer som man måste fixa om man ska ha ett eget företag.
Däremot har jag väl en liten aning om vad man skulle kunna använda för script för att skapa internetaffär. Tror till och med att jag såg en tråd om det på datorer för inte så länge sedan.

Först och främst undrar jag nog mest över hur man startar ett sånt företag, för de måste man väll ha för att kunna sälja saker på internet? även om de blir i liten mängd?
Efter de så får jag ta tag i hur jag ska göra sidan...

fråga ne0, han har sin spreadshit affär. finns mallar och guider till hur du gör det om du söker lite på google.

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 185
Senast: Rosett
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 744
Skola & Jobb Nu har det vid ett par tillfällen dykt upp idén om att jag skulle kunna leda en studiecirkel i något ämne. Jag kan lite av varje, men är...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
9 461
Senast: Lobelia
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 611
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård