Delfinarie
Trådstartare
Vi har en jämthund på snart 11 månader som senaste veckorna har upptäckt att det finns ett motsatt kön som heter tikar.....Det som är lite jobbigt är att vi på vårt område har mycket hundar och uteslutande tikar i 9 fall av 10. Vår fina kille har det jättejobbigt just nu. Han bara vandrar runt inne, har slutat att äta och vill bara uuuuuuut!
Är det någon annan med samma erfarenhet av kär kille som kan dela med sig av några tips eller råd som har hjälp er och er kärlekskranke vän? Naturligtvis förstår jag att det som fungerar för en kär kille kanske inte fungerar för en annan kille, man just nu känner jag mig så maktlös när jag på inget vis kan hjälpa vår kärlekskranke familjemedlem så att livet för honom kan bli lite lugnare ♥
Tacksam för lite tankar ang hur jag kan underlätta för mitt fina lilla-♥
Är det någon annan med samma erfarenhet av kär kille som kan dela med sig av några tips eller råd som har hjälp er och er kärlekskranke vän? Naturligtvis förstår jag att det som fungerar för en kär kille kanske inte fungerar för en annan kille, man just nu känner jag mig så maktlös när jag på inget vis kan hjälpa vår kärlekskranke familjemedlem så att livet för honom kan bli lite lugnare ♥
Tacksam för lite tankar ang hur jag kan underlätta för mitt fina lilla-♥