Stänkskärmar????

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Fiddelie
  • Startdatum Startdatum
F

Fiddelie

Ska skriva upp för b-tränarlicansen nästa vecka och sitter och svarar på övningshäftet men hittar inte vart det står om stänkskärmar.. måste man ha med sig egna eller står banan för det??

Sv: Stänkskärmar????

Du ska hålla med egna, banan kan inte hålla med sorter som passar alla sulkys dock kan du säkert låna gamla på de flesta banor.
Men i reg står det att man ska ha egna eller att man åtminstone är skyldig att förse sulkyn med det om förhållandena kräver detta.

Sv: Stänkskärmar????

tack så jätte mycket! hade förväntat mej ett liknande svar men man vill ju va 100% säker

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
622
Senast: Mli
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Min luciadag i "korthet"... 12.15 (skulle vara 12.05 och jag hade suttit i foajén sedan 11.55) stod chauffören och bultade på porten...
Svar
0
· Visningar
294
Senast: IngelaH
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 073
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 043

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Guldfasanerna
  • reservdelar till klösträd

Hästrelaterat