Stängning hotar Lillhagen

(Sydsvenskan)
Flera av Lillhagens spiltor och boxar innebär en skaderisk för hästarna och måste byggas om. Görs det inte inom tre månader får ridklubben inte använda stallet. HÖLLVIKEN. Redan i maj i fjor påtalade...

Läs mer...

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Stängning hotar Lillhagen

Åh, vad arg man blir!
Som om att vi inte har påtalat detta för kommunen som äger hela anläggningen!:mad: Det är inte en direkt nyhet för dem, och ingenting har hänt. Och nu har det gått så långt att det tas upp i tidningen, vilken får det att låta som om det är rent livsfarligt för hästarna att ens sätta en hov på stället.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Det känns som jag har en rejält sen 30-årskris, alternativt en förtidig 40-årskris. Jag måste byta jobb. Jag vantrivs där jag är nu...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 336
Senast: starcraft
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
688
Senast: cassiopeja
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 418
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 356
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?