Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har lite funderingar att börja med det fodret, någon här som använder det tycker ni att det funkar bra?
Vet ni vilka storlekar på säckar det finns och vad det kostar?
jag tror bara de finns i 15 kg säckar och än så länge bara i två sorter, "normal" och "aktiv". "normal" kostar strax under 400. jag har precis börjat med det då jag började bli missnöjd med gamla fodret + att jag vill ha svensktillverkat (av miljöskäl). är fortfarande inne på min första säck så jag kan inte säga så mycket om det, men det verkar i alla fall vara mycket smakligt då hundarna plockade ut de kulorna först när jag blandade det med det gamla fodret
Min hund har ätit Standardt i sex veckor nu och jag tycker att det fungerar bra. Han är blank och fin i pälsen och har bra mage. Har hört så många "mirakelhistorier" om detta foder, om hundar som blivit fria från allergi osv. Om det är sant eller inte låter jag vara osagt...
Jag betalar 390:- för en 15 kg:s säck. Vet inte om det finns i andra storlekar..?
Fodret finns i Normal (21/16) och Extra (26/21)
Sedan finns enmassa kosttillskott också, tex benmjöl, kalk, c-vitamin, ph-balans, järn, aptit, fiskolja etc. avsett för alla möjliga sorters krämpor/brister som hunden kan ha...
Hundavel & Ras Det kan ju vara en trevlig hund för det, men den har ju inget i avel att göra om den har kvarstående rädsla för underlag. Det är väl det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.