Ja jag ser också röda flaggor. Samtidigt är det svårt att se färgen på flaggan när den blåser åt mitt håll.
Det är en väldigt snäll kille. Han skulle aldrig lägga ett finger på mig, det skulle jag svära på min mor, men jag undrar vad som grundar sig i hans defensiva utåtagerande. Jag har (om jag får tävla i Offerkofta) betydligt större erfarenhet av trauma och olyckliga livsöden med bla familj i missbruk, våld, skilsmässor följt av styvfarsor som varit verbalt misshandla de fyllehundar.
Han, har levt i en kärnfamilj med 2 syskon där alla 3 är mönsterbarn. Min sambo är yngst av de 3. Hans 2 äldre syskon är gudomligt snälla och har tagit emot mig fantastiskt - även hans föräldrar.
Givetvis är det ingen tävling men jag undrar så varför han agerar som han gör..
Vart kommer det ifrån? Jag har alltid trott att det är jag som fått honom att agera såhär, och haft dåligt samvete för det.
Han säger att han inte vanligtvis blir såhär arg på någon annan, än vad han blir med mig.
Det är faktiskt skit samma varför han gör som han gör. Bevisligen är han inte intresserad av att ändra sig och att han inte skulle bära hand på dig... det skulle jag inte räkna med i längden. Den enda du kan kontrollera och påverka är dig själv och i ditt läge är det verkligen dags att sätta dig själv först.
Er åldersskillnad är inte speciellt stor men fortfarande, oavsett hur stor den är så behandlar en inte den en älskar som han behandlar dig. Det har inget med ålder eller erfarenhet att göra.
Jag har blivit slagen av en person som jag inte förväntade mig skulle göra det och som föraktar de som slår kvinnor... det finns inga garantier.