Stallets hemlighet

S

SenslessLife

Någon som vet hur man ska göra efter man har klarat av tävlingen och de andra två hästarna har kommit till mitt stall ?
Det blinkar ju där på elakingens gård på kartan, men jag vet inte vad jag ska göra där.
Snälla hjälp mig !
 
Sv: Stallets hemlighet

har du hittat en nyckel? längesedan jag spelade det så kommer inte riktigt ihåg. beskriv mer vad du gjort så kanske jag kan komma på något :)
 
Sv: Stallets hemlighet

Jag har också fassnat på den delen...
Jag har försökt allt som jag kan tänka mej för att komma vidare men de går inte:confused:
Kan någon SNÄLLA hjälpa mej? X3
 
Sv: Stallets hemlighet

Aa, en nyckel har jag hittat, som ledde till ett skåp hemma hos Amanda, och jag har hittat en blodig piska och har upptäckt att det var Marcus som tog de försvunnan hästarna. Men sen är det bara stopp :confused:
Det blinkar ju på han där gubbens gård, men jag hittat inget där :confused:
 
Sv: Stallets hemlighet

har ett problem....., har klarat alla "träningar", har alla high score osv.
men hur kommer jag till tävlingarna??????
kommer ju inte vidare nu ju.......bör tillägas att jag även låst upp "sängen" samt flyttat på lådan- letar dock efter en nyckel.....
 
har ett problem....., har klarat alla "träningar", har alla high score osv.
men hur kommer jag till tävlingarna??????
kommer ju inte vidare nu ju.......bör tillägas att jag även låst upp "sängen" samt flyttat på lådan- letar dock efter en nyckel.....

hej vet nån varför jag inte kan klicka på den där när man startar...
föst stoppar man i skivan sen så kommer menyn på starta spel medverkande avsluta spel. sen är jag klickar på starta spel och
klickar på en sån där hästruta gå det bara inte det låter bara klick... eller vad men ska säga. Nån som har samma problen snälla svara SNÄLLA:confused:
 
Sv: Stallets hemlighet

jag hade samma problem men jag kom på en liten lösning så när det hände så avinstalerade jag det fast jag sparade spelet så när jag instalerade det igen så fanns spelet kvar och man kunde spela så nu gör jag så varje gång det händer:D
 
Sv: Stallets hemlighet

jag har ett problem jag hittar ingen kofot eller nyckel eller nåt jag hittar bara massa frågetecken asså var är allt:confused:
 
Sv: Stallets hemlighet

ehh hallå snälla kan nån hjälpa mig med det här det blinkar på Roberts gårg men vet inte vad jag ska göra:cry:
 
Sv: Stallets hemlighet

Jag har också fastnat där det blinkar på elakingens(Roberts) gård... Ingen av dom jag känner som har det spelet(asså bara du Linnea) har kommit på det!!!, snälla kan någon hjälpa mig!!!/Matte
 
Sv: Stallets hemlighet

ÅH, vad är detta för spel ni pratar om? Var får man tag på det?
 
Sv: Stallets hemlighet

Någon som vet hur man ska göra efter man har klarat av tävlingen och de andra två hästarna har kommit till mitt stall ?
Det blinkar ju där på elakingens gård på kartan, men jag vet inte vad jag ska göra där.
Snälla hjälp mig !

Då är spelet avklarat
 
Sv: Stallets hemlighet

brevid gubbens gård (Till vänster) hittar du en hoppbana, du ska vinna där för att komma vidare, lycka till!:)
 
Sv: Stallets hemlighet

Min kommpis har spelet detta hände henne oxå hennes skiva är gammal och repig jag tror det beror på att den är lite "trasig"(repig)
 
Sv: Stallets hemlighet

Jag har hittat hästarna och så men dom syns inte i mitt stall, ska dom göra det?
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 878
Senast: Gunnar
·
Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
2 267
Senast: kamomillo
·
Hästmänniskan Utifrån en artikelserie som finns i Tidiningen Ridsport funderar jag på det här med mobbing i stallet. Själv mobbades jag hårt i...
2
Svar
21
· Visningar
2 343
Juridik & Ekonomi Jag och sambon vill skriva testamente för att "reda ut" ett par saker. Men vi har ju absolut inte råd att ta hjälp av någon att skriva...
2
Svar
25
· Visningar
1 336
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp