Myrten
Trådstartare
Min hund har kvalificerats till Crufts och jag har insett att jag skulle tycka det vore kul att åka dit och ställa ut. Hade det varit i Tyskland hade jag satt mig i bilen och kört, men vänstertrafik känns ärligt talat lite skrämmande. Funderar på hur det ska gå att lösa. Möjligen går det att flyga med KLM. (Eventuella Corona-funderingar tar jag när det närmar sig.)
Jag har inte heller någon erfarenhet av vad som krävs för att ta in hunden i UK, vilken klass man ska välja etc. Allt detta ska jag naturligtvis kolla upp men jag tycker det vore kul med erfarenheter från Bukefalister. För visst finns det några som har ställt ut på Crufts?
Vad var jobbigast, roligast, oväntat svårt och lätt tyckte just du?
Jag ser det här som en rolig grej, så chansen till bra resultat är underordnad. Även om hunden inte skäms för sig.
Ös på med erfarenheter!
Jag har inte heller någon erfarenhet av vad som krävs för att ta in hunden i UK, vilken klass man ska välja etc. Allt detta ska jag naturligtvis kolla upp men jag tycker det vore kul med erfarenheter från Bukefalister. För visst finns det några som har ställt ut på Crufts?
Vad var jobbigast, roligast, oväntat svårt och lätt tyckte just du?
Jag ser det här som en rolig grej, så chansen till bra resultat är underordnad. Även om hunden inte skäms för sig.
Ös på med erfarenheter!