Ställa upp hund/varg som exteriörschäfer

13453759_644211089069129_741838203_n.jpg

Extrabild :D Tror nog jag gillar honom bäst korrekt uppställt :cautious:
Minen! :rofl:
 
Har också följt den tråden på FB och tror inte att TS har "alla e-schäfrar i ringen" om jag säger så... Tror inte att vederbörande ens vet vad som händer när fingrarna rör sig över tangenterna.. Säger en sak i en tråd och en helt annat i en annan tråd... Känner bara såhär: :banghead::banghead::banghead:
Imponerad över att du orkar dock... :bow:

Jag BORDE inte ha fortsatt diskussionen - men nu blev det både hysteriskt roligt och väldigt pinsamt när det visade sig att "experten" inte kan se skillnad på skritt, trav och galopp... :rofl:
 
Jag BORDE inte ha fortsatt diskussionen - men nu blev det både hysteriskt roligt och väldigt pinsamt när det visade sig att "experten" inte kan se skillnad på skritt, trav och galopp... :rofl:
La för några månader sen ut påannonsering med bilder på Mamma Mu +hane för nuvarende kull i en schäfergrupp på fb. En "exteriörexpert" tyckte kombon var jätteintressant då han trodde det var en kombination mellan e och b. När folk undrade var i hundarnas stam han såg e-hundar skrev han att han blandat ihop stamtavlorna och att han inte var intresserad längre då föräldrarna hade undermålig exteriör.
Han hade ju sett dom på bild, och de dög tydligen så till den grad att han var intresserad av en valp när han trodde det var e-stam :meh::D

Hur man nu kan tro att Mamma Mu är e-linje eller hanen....som är den svarta med brunt (nr2) i mitt bildinlägg
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp