Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Minen!
Extrabild Tror nog jag gillar honom bäst korrekt uppställt
Har också följt den tråden på FB och tror inte att TS har "alla e-schäfrar i ringen" om jag säger så... Tror inte att vederbörande ens vet vad som händer när fingrarna rör sig över tangenterna.. Säger en sak i en tråd och en helt annat i en annan tråd... Känner bara såhär:
Imponerad över att du orkar dock...
La för några månader sen ut påannonsering med bilder på Mamma Mu +hane för nuvarende kull i en schäfergrupp på fb. En "exteriörexpert" tyckte kombon var jätteintressant då han trodde det var en kombination mellan e och b. När folk undrade var i hundarnas stam han såg e-hundar skrev han att han blandat ihop stamtavlorna och att han inte var intresserad längre då föräldrarna hade undermålig exteriör.Jag BORDE inte ha fortsatt diskussionen - men nu blev det både hysteriskt roligt och väldigt pinsamt när det visade sig att "experten" inte kan se skillnad på skritt, trav och galopp...
Haha, det ser verkligen obekvämt ut. Vi kan alltså konstatera att schäfern är avlad på att vara draghund.....till skillnad från andra raser. Jag måste dra lite i Cane Corson inser jag.
Vad är det för modell på black and tan hunden? Han ser väldigt lidande ut.
Det är en eurasier.Vad är det för modell på black and tan hunden? Han ser väldigt lidande ut.
Det kanske går över med en klick leverpastej?Det är en eurasier.
Jag tror att han inte förlåtit mig än
Jag får prova!Det kanske går över med en klick leverpastej?