Min råkar av misstag stå ungefär rätt. Att försöka få henne a)ställd och b) fotad kräver skulle som inte jag har.Jaa, jag skulle skriva whippets.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min råkar av misstag stå ungefär rätt. Att försöka få henne a)ställd och b) fotad kräver skulle som inte jag har.Jaa, jag skulle skriva whippets.
Typiska vinklar för en hund som är byggd för att trava runt långa sträckor i tagetMin råkar av misstag stå ungefär rätt. Att försöka få henne a)ställd och b) fotad kräver skulle som inte jag har.
Jo hon travar i långsamt tempo efter haren. Tröttar ut den.Typiska vinklar för en hund som är byggd för att trava runt långa sträckor i taget
Halva texten försvann dessutom. Poängen med mitt inlägg var att ni drar i fel ände på hunden, se bara vilka vackra krökta ryggar det blir när dom drar med munnenHoppas länken fungerar nu då
Här är två schäfrar, eller ska man vara petnoga så ingen schäfer på pappret, men den yngre är en tjuvparning mellan två försvarsmaktsschäfrar och den andra är gammal nog för att vara "papperslös" pga sitt hårlag. Men det spelar ju ingen roll om alla hundar går att ställa som en räka
https://www.facebook.com/photo.php?
fbid=10150184248807880&set=a.10150225355537880.321226.699957879&type=3&theater
Kopiera och klistra in hela länken så ska det väl gå? Om inte någon annan lyckas få min länk att fungera?
Det går inte att öppna ens om man klipper och klistrar.Halva texten försvann dessutom. Poängen med mitt inlägg var att ni drar i fel ände på hunden, se bara vilka vackra krökta ryggar det blir när dom drar med munnen
Jag kunde se när jag kopierade hela textenDet går inte att öppna ens om man klipper och klistrar.
Skumt, varken hemma eller på jobbet funkar det men när jag kollar ditt inlägg kan jag se bilden.Jag kunde se när jag kopierade hela texten
Jag kan inte heller seSkumt, varken hemma eller på jobbet funkar det men när jag kollar ditt inlägg kan jag se bilden.
Jag skulle nog säga att East German Working är hur jag skulle vilja att alla Schäfrar såg ut Väldig fin silhouette! Czech är också fin, men säger inte "Schäfer" för mig.Denna bilden kanske är av intresse här i tråden?
Där ser man ju att alla är uppställda på samma sätt men då med olika vinklar som resultat.
Attepå, den borde man skicka till alla pappskallar som säljer schäfrar "efter gammaldags kraftiga öststats linjer"Denna bilden kanske är av intresse här i tråden?
Där ser man ju att alla är uppställda på samma sätt men då med olika vinklar som resultat.
Denna bilden kanske är av intresse här i tråden?
Jättebra!
Tyvärr verkar den inte hjälpa, nu är återigen jämförelserna med vargar igång.
Såg det nu.. Jag undrar om hen är blind eller bara förnekar i så hög grad? Alltså, hur kan man se så fel?
Får lust att rita lite men vet inte om jag orkar lägga ner den tiden.. Då kanske hen ser lite bättre?
Håller medJag har en liten fundering till er bruksschäferfolk - om ni rannsakar era egna led lite, tror ni att synen på hur en "normal" schäfer ser ut förskjutits lite även för er med tanke på att exteriörschäfrarna blir allt mer extrema? Anledningen till att jag undrar är att jag tycker att jag börjar se allt fler bruksschäfrar med överdrivet utseende vad gäller rygg och vinklar som bruksfolk tycker är snygga. Då jämför jag inte med hur schäfern såg ut för 80 år sedan utan hur (uppställda) bruksschäfrar mestadels sett ut och fortfarande ser ut i modern tid.
Jättebra!
Tyvärr verkar den inte hjälpa, nu är återigen jämförelserna med vargar igång.