Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ska flytta min arab kille i helgen till ett nytt stall.nu funderar jag på om jag ska stalla in honom eller inte.Han är väldigt frusen av sig och nätterna börjar ju bli kalla.Ska jag stalla in honom eller ska jag sätta på honom ett tunnare täcke(typ regn täcke)och ha honom ute ett tag till med stöd fodring av hö?Har aldrig haft en så frusen häst förut.Mina andra har alltid gått ute en månad till.hur ska jag göra?Tacksam för svar
Jag har stallat in mina, utom en 1 åring som går på hingstbete. Där är inte mycket näring i gräset nu och då ser jag ingen anledning till att de ska gå ute på natten. Men det är ju skönt att slippa mocka naturligtvis Men är han frusen och han inte har vind/regn skydd i hagen så tycker jag du ska plocka in honom, det hade jag gjort
Foder & Strö
Lyckades i somras få tag på fint hö, analyserat hö från årets skörd. Nu när vi under de regnigaste nätterna stallat in hästarna har min...
Hundavel & Ras Hon ser lite mindre ding ut nu som helt vuxen, men helt klart fortfarande märkligt utseende. Ägaren har en till nu som bara är valp, men...