Stall Sjölyckan

H

Hästbiten

Har fått praktik där och hittar ingen info på nätet. Undrar bara om någon vet nått om det stallet?? Har hört att det är ponnystuteri där, stämmer det? Har oxå hört att Jameson RP 122 står där, men mycket mer vet jag inte.
Vill gärna veta både + och -..
Tack på förhand!!

Gå in på ASRP:s hemsida (avelsföreningen svensk ridponny) asrp.nu därifrån tror jag du kan länka vidare till Jamesons hemsida. Det stämmer att han ägs av dem som har Stall sjölyckan om det är det utanför Sätila du menar.

piggy

Tack! Men jag hade redan kollat den sidan och det står ju bara om hingsten. Jag skulle vilja veta mer om själva anläggningen och verksamheten.
Ingen här som har varit där? Ingen som har lämnat sitt sto på betäckning tex. där? Som bara kan säga hur det verkar vara...

Jag har lämnat mitt sto där för betäckning, men de var några år sedan när Jameson var helt nyligen godkännd. Då hade de inte så många andra hästar.

Jag tycker i alla fall att de är jättetrevliga, kändes väldigt tryggt att lämna mitt sto där.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 397
Senast: Lavinia
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 605
Senast: 13579vas
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 630
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 889
Senast: lilsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka