jag uppfattar det på samma sätt som dig.Och den infon kan ju inte börja komma förrän det finns en läktarryttare om jag har fattat saken rätt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag uppfattar det på samma sätt som dig.Och den infon kan ju inte börja komma förrän det finns en läktarryttare om jag har fattat saken rätt.
Ah, läste lite för snabbt där och missade hennes uträkning. Men då är vi i alla fall i samma utgångsläge.Du såg inte att Emtherlia redan har haft samma fundering
För övrigt har jag ungefär samma funderingar som er, men funderar även lite över att ngn god kommer att hamna i lyan när förste ulv lynchas. Det blir ju nästan som att det blir ytterligare en ulv i lyan och att ha 6 ulvar i en lek m 15 deltagare känns lite mycket. Det finns ju även ingen regelrätt spioninfo där spionen får veta allt utan bara en spionrad som kan hamna hos vilken god som helst varje natt.
@Lobelia - Sedan bara måste jag säga att läktarryttarna är en skitkul idé!!!!
Jag upprepar, det står så här:följdfråga på det, Mr grey kan bara rädda en skötare , inte sig själv? Så tolkade jag det iaf?
Jag ser nu att jag missat en liten bit på Christian Greys roll.
Det borde stått Christian kan vid ett tillfälle skydda en av sina favoriter, skötarna, från lynch.
@LenaH @Snurrfian Kan någon av er korrigera
ja jag såg det sedan när jag la till ditt tillägg i ett citat i mitt svar till EmtherliaJag upprepar, det står så här:
Britta! Och var är Silver?Obligatorisk fråga
Vilka elever (rollpersoner- inte roller) saknar du på kursen och varför?
//Lobelia
Britta var för duktig för nybörjargruppenBritta! Och var är Silver?
Obligatorisk fråga
//Lobelia
Men det var väl Fia också??Britta var för duktig för nybörjargruppen
Klara. Och @KlaraObligatorisk fråga
//Lobelia
Fia har inte hunnit bli duktig än, hon är enda barnet I gruppen.Men det var väl Fia också??
Men du missade att svara på frågan varförKlara. Och @Klara
Obligatorisk fråga
//Lobelia