Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dammsugare förstås.Jag har flyttat och har inte mycket att städa med. Har en robotdammsugare, men den städar ju inte hela bostaden vad klar du dig utan i städskåpet?
Vad är det för städmedel?Jag klarar mig definitivt utan swiffern (dammvippan). Syskon som tyckte den var såååå bra. Mjeh. Nej tack. Hm, får nog ge den till hen.
Allt annat i städskåpet är endast sånt jag använder.
Om frågan egentligen var vad jag INTE klarar mig utan så får jag väl säga dammsugaren, det tillhörande turbomunstycket, mina miljoners olika trasor, spraymoppen och mitt städmedel som luktar apelsin
Alltså jag vill ha det som behövs, men som boende i en etta så är det lite platsbrist Tänkte prova och se om jag klarar mig utan en vanlig damsugare!Jag hade klarat mig rätt väl med såpa, sopborste + skyffel, ett gäng trasor och en toaborste om det skulle knipa rejält. Med lite mer svängrum så hade jag lagt till en diskborste, en mopp och möjligen något alternativ till såpan beroende på behov.
Jag har väldigt mycket mer städprylar än så men hade jag behövt skära ner till ett minimum så hade jag nog börjat där.
I en etta hade jag prioriterat en vanlig dammsugare framför en robot, sedan typ en spraymop så behövs ingen hink. Vanliga rengöringsmedel för kök och toa, någon svamp och någon trasa. Klart! Ugnsrengöring och liknande bara vid behov.Alltså jag vill ha det som behövs, men som boende i en etta så är det lite platsbrist Tänkte prova och se om jag klarar mig utan en vanlig damsugare!
Du har ju redan en robot. Komplettera med microfibermopp (platt med utbytbara moppar till).Alltså jag vill ha det som behövs, men som boende i en etta så är det lite platsbrist Tänkte prova och se om jag klarar mig utan en vanlig damsugare!