Stackars liten kanin

Sv: Stackars liten kanin

Det är SÅ vidrigt av folk att göra så! :mad:
Okej att det kan hända saker som gör att man inte kan ha sin kanin kvar, men inte tusan lämnar man den att sitta och frysa på en parkeringsplats?!

Hoppas någon vänlig själ tar hand om honom!

aiquen skrev:
Det är SÅ vidrigt av folk att göra så! :mad:
Okej att det kan hända saker som gör att man inte kan ha sin kanin kvar, men inte tusan lämnar man den att sitta och frysa på en parkeringsplats?!

Hoppas någon vänlig själ tar hand om honom!

Nä, precis bättre då att låta den somna in hos veterinären.

hade jag haft tid för en kanin till så

usch vad vidrigt gjort! Hatar när folk bara lämnar djuren sådär :mad:

I området bakom oss springer två små dvärgkaniner omkring, de är båda vita med svarta prickar. Ser riktigt ut som kaniner man köpt på zoo.

Någon har släppt ut dem så de lever nu "vilda" här i området. Man kommer inte nära dem och man ser dem mest på kvällarna. Varför släpper man ut sina kaniner för?

Nu lever ju dessa en så länge men ändå, jag blir arg bara jag tänker på det. Såna människor borde skjutas!

Inte längesen min mammas bekant hittade en kartong innehållandes en levande kanin intill en ganska trafikerad väg :crazy:

Liknande trådar

Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
3 462
Senast: tanten
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 177
Däggdjur Nästa helg har vi en flytt på 10 mil framför oss. Inte lätt då man har ett mindre zoo här hemma :angel: Funderar på hur man skall göra...
Svar
7
· Visningar
2 686
Senast: vinkelina
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 384
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Avlivning älskade katt
  • Katt i påse