Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror inte att det bara innehåller "hopkokt spannmål kryddat med lite hö och äpplen" Jag står för att det är ett bra foder.
Natur Muslin som jag ger är ett färdigfoder och ger ger inget annat kraftfoder. Hästen mår mycket bättre efter att vi bytte till detta fodret.
Hästen mår mycket bättre efter att vi bytte till detta fodret.
Så du menar att fodret är okej, men inte prisvärd? Eller är det något i sammansättningen som inte är bra?Det är säkert inga olämpliga ingredienser i Hippolyts foder (möjligen med undantag av vindruvsrenset men det utgör så liten mängd). Men många hästägare har en mkt begränsad budget till sina hästars foder
Tyvärr ser jag alltför ofta exempel på hur man tullar på kvaliteten av grovfodret både hygieniskt och näringsmässigt men lägger en stor del av sin foderbudget på ett tillskottsfoder som ofta marknadsförs med icke underbygda hälsopåståenden. Just på området märkliga hälsopåståenden är Hippolyt i särklass.
Mitt råd till de hästägare som inte har obegränsade resurser är att man först och främst skaffar ett bra grovfoder. Sen lägger man till det som fattas. Då blir det både balanserat näringsintag och oftast rimlig kostnad. Ytterst sällan är det äppelskruttar, sirap och kryddor som fattas.
HH
Vore tacksam om någon kunde svara på detta, för det är som sagt alltid här diskussionen slutar
Vore tacksam om någon kunde svara på detta, för det är som sagt alltid här diskussionen slutar