Á
Álfdís
Ja då va de dags för SSM, vilka har planerat att åka dit? tävla/ publik..? själv åker jag ner imorgon bitti var tänkt!! Skit kul!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det är ju för att vi varit på tävlingarnaYeahnny skrev:Haha det är ingen som vill svara på hur det har gått på någon av tävlingarna
Ja, några, fast det var de här som blev bäst. Kunde egentligen inte plåta dig alls så du får ursäkta, det är inte enkelt att hålla koll på två kilos kamera med teleobjektiv samtidigt som man håller i ett tidtagarur och håller ordning på en viss speakerSprettur skrev:Maria!! Har du fler bilder på mig och prinsen..?
Hehe, kan tänka mig det! Men det var kul att du fick till två bilder iallafall!marijaa skrev:Ja, några, fast det var de här som blev bäst. Kunde egentligen inte plåta dig alls så du får ursäkta, det är inte enkelt att hålla koll på två kilos kamera med teleobjektiv samtidigt som man håller i ett tidtagarur och håller ordning på en viss speaker