Á

Álfdís

Ja då va de dags för SSM, vilka har planerat att åka dit? tävla/ publik..? själv åker jag ner imorgon bitti var tänkt!! Skit kul!! :)

Sv: Ssm

Jag ska kolla och vara funktionär. Glad att jag inte ska tävla med tanke på vädret. :smirk:

Ser ni någon med en alldeles för stor kamera så kan ni gissa på att det är jag... :angel:

*puttar*

Nån som vet hur det går?
Vem rider final i morgon?

Bilder?:d

Nyfiken Oops

Jag har fått rapport:

Daniel o Teitur tvåa i V1-u, efter Helena och Theyr.

Filippa Montan har vunnit det mesta hon ställt upp i, liksaså Unn och Helena.

Lena o Baltasar diskade i V1-Afinalen B&Cklass, för tunga boots, annars hade de vunnit.
Sedan var hon tvåa med Skenkur i T1Afinalen B&Cklass.

Det är vad jag hört hittils =)

Lenas Baltasar är helt underbar, var och provred honom när jag letade tävlingshäst innan. Det är ju så man börjar ångra sig nu ...
vet du vilka poäng de hade fått?

Så då va man hemma då...
Ja de här med att komma ihåg resultat är ju inte min starka sida.. :D men i 250 m pass så är jag nästan helt säker på två ialla fall.. rätta mig om jag har fel... :D

1. Jessica Rydin- Jorik
2. Magnus Lindqvist- Hersir

Yeahnny skrev:
Haha det är ingen som vill svara på hur det har gått på någon av tävlingarna ;)
det är ju för att vi varit på tävlingarna :angel:

Unn och Helena dominerade. Kan avslöja att det också kommer ett referat i ridsport nästa nummer, men man kan ju såklart läsa resultaten på ofeigur.net

Kan annars bjuda på två bilder:

BRAEmelie.jpg

BRAHelena.jpg

Glöm inte copyrighten!!

Ia: Har en bild till dig också :angel: kommer på msn någon dag...

Jag red min första FIPO tävling i helgen och jag har aldrig varit så nervös i hela mitt liv.. trodde jag skulle tuppa av.. Men det gick ganska okej med tanke på omständigheterna. Vi kom till b-final i fyrgången iallafall och blev inte sist i finalen. Kom ut på 4.83, inte de bästa poängen, men vi var inte värda mer.... Kul var det och jag är jättenöjd!!

Ni kan säkert lista ut vilka bilder som är tagna vilken dag, både på ryttarnas kläder och på hur blöta hästarna är...

ssm106.jpg

LUssmsndag074.jpg

LUssmsndag077.jpg

ssm099.jpg

ssm027.jpg

ssm040.jpg

ssm063.jpg

ssmsndag034.jpg

ssmsndag039.jpg

ssm121.jpg

Om ni inte själva räknar ut vilka ekipage det är får ni väl fråga... börjar bli lite sent nu....*god natt*
----------------------------
Fortfarande copyright!!

Sprettur skrev:
Maria!! Har du fler bilder på mig och prinsen..?
Ja, några, fast det var de här som blev bäst. Kunde egentligen inte plåta dig alls :angel: så du får ursäkta, det är inte enkelt att hålla koll på två kilos kamera med teleobjektiv samtidigt som man håller i ett tidtagarur och håller ordning på en viss speaker :p

marijaa skrev:
Ja, några, fast det var de här som blev bäst. Kunde egentligen inte plåta dig alls :angel: så du får ursäkta, det är inte enkelt att hålla koll på två kilos kamera med teleobjektiv samtidigt som man håller i ett tidtagarur och håller ordning på en viss speaker :p
Hehe, kan tänka mig det! Men det var kul att du fick till två bilder iallafall!
Vi kan väl ordna något så att jag kan få köpa dessa av dig?

/Emma

Liknande trådar

Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
263
Senast: Roheryn
·
Skola & Jobb Om man har mycket resor på jobbet, måste man åka på alla? Har man rätt tacka nej? Kan börja med förtydligande, jag är INTE utbränd...
10 11 12
Svar
231
· Visningar
11 424
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 482
Senast: Brynja
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 296
Senast: lirco11
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar