Springer igenom staketet vid insläpp..

Som sagt, dax att skaffa sig koll isåfall så du vet rutinerna och framför allt kan engagera dig om det skulle vara problem. svårt att ha åsikter för din del om du inte har ngn aning om vad som sker.
Därför jag mer frågade lite allmänt, får att ha lite kött på benen om problemet skulle uppstå igen så jag vet hur jag ska gå vidare. ;)

Därför jag mer frågade lite allmänt, får att ha lite kött på benen om problemet skulle uppstå igen så jag vet hur jag ska gå vidare. ;)

du får ursäkta men det fattar jag inte öht. Hur ska ngn fråga allmänt när du inte vet ett dugg, råda på sociala media när du inte vet vad som sker i ditt stall öht? dax att skaffa dig insikt om det som sagt först och främst. det är vanlig basic A och O när man har häst.

Jag tror inte någon som har sin häst uppstallad någonstans har 110% koll på allt som sker i stallet förstås. Jag har bara ett hum hur de gör med in/utsläpp, men bara för att jag inte har 110% koll på in/utsläpp så betyder inte det att jag inte vet ett dugg om det övriga som händer i stallet, så som mockning, fodring, osv. ;)

Jag tror inte någon som har sin häst uppstallad någonstans har 110% koll på allt som sker i stallet förstås. Jag har bara ett hum hur de gör med in/utsläpp, men bara för att jag inte har 110% koll på in/utsläpp så betyder inte det att jag inte vet ett dugg om det övriga som händer i stallet, så som mockning, fodring, osv. ;)

låter superkonstigt att du inte har en aning om rutinerna faktiskt. det är ju inte direkt 110 procent vi pratar om i fråga om detaljer utan att du öht inte vet hur ut och insläpp går till om de släpps in lösa elller leds osv. Det är väldigt mkt mer basic att ha koll på än hur foderpåsarna distribueras om vi ska vara lite krassa. skaffa dig koll som sagt så kan du posta sen på sociala media om det är problem du inte vet hur du ska hantera eller lösa......

låter superkonstigt att du inte har en aning om rutinerna faktiskt. det är ju inte direkt 110 procent vi pratar om i fråga om detaljer utan att du öht inte vet hur ut och insläpp går till om de släpps in lösa elller leds osv. Det är väldigt mkt mer basic att ha koll på än hur foderpåsarna distribueras om vi ska vara lite krassa. skaffa dig koll som sagt så kan du posta sen på sociala media om det är problem du inte vet hur du ska hantera eller lösa......
Ja, förlåt då besserwissern att jag är en amatör i dina ögon, som tydligen inte har tillräckligt med koll enligt dig. Tycker jag haft bra koll ändå men inte visste jag att man måste ha 110% koll. :/

Ja, förlåt då besserwissern att jag är en amatör i dina ögon, som tydligen inte har tillräckligt med koll enligt dig. Tycker jag haft bra koll ändå men inte visste jag att man måste ha 110% koll. :/

tyvärr tycker jag ditt påhopp blir märkligt. det är verkligen inga konstigheter jag kommenterat. att du öht behöver konsultera sociala media om ett problem du inte ens vet detaljerna runt i sig, tycker jag är väl tydligt att det finns brister i sammanhanget du själv behöver få koll på för att öht undra var det brister. Det är inga konstigheter öht. så bespara dig drygheter om du ska svara tack. Du är upppenbarligen väldigt grön ang. att ha häst osv utifrån tidigare trådar och det du undrar över, så svaren du får är verkligen konstruktiva i fråga om att för dig skaffa dig mer "kött på benen" i problem som kan uppstå osv. Din bedömning att det skulle handla om 110 procent är för mig snarare 50 procent. det är verkligen basic.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 474
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 553
Senast: Gabby_Ossi
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 803
Senast: monster1
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 105
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2