Spray mail

Men du måste inte använda comhems mail. Du kan ha kvar din gamla, om du har nån. Jag tror jag fick erbjudande om ett sånt mailkonto men har aldrig använt det.

Men du måste inte använda comhems mail. Du kan ha kvar din gamla, om du har nån. Jag tror jag fick erbjudande om ett sånt mailkonto men har aldrig använt det.
Kan jag???

Måste jag inte ha ett internetabonnemang hos dem för att ha kvar adressen? Inte kan väl - som i mitt fall - Bredbandsbolaget tycka att det är OK att jag har kvar mailen men surfar via Com Hem?? De vill väl ha betalt för både mailen och internet misstänker jag

Eller har jag fattat allt totalt galet?

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 137
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 322
Senast: Johanna1988
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 543
Senast: ildiko
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 673

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka