Fiorano
Trådstartare
Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller egentligen inte passar under den ursprungliga trådrubriken.
Det här första inlägget är alltså ingen vanlig trådstart av den här användaren. Efterföljande inlägg kan komma från den gamla tråden eller vara svar som skett i denna utbrutna tråd.
Jag har tävlat en sån där ponny som verkligen la av så fort en fick startsignal. Helt hopplös! Jag har särskilda tävlingssporrar som jag inte rider hemma med. Ganska lång med stjärntrissa. Det funkade på honom och med min egen funkar det utmärkt även om hon inte lägger ner men där behöver jag ändå alltid lite extra haha.
Det här första inlägget är alltså ingen vanlig trådstart av den här användaren. Efterföljande inlägg kan komma från den gamla tråden eller vara svar som skett i denna utbrutna tråd.
Hej alla! Efter fyra års konstant sjuk o rehab på mina hästar så är jag o ponnyn äntligen igång på allvar. Det blir tävlingsdebut för mig i november och vi ska starta LA 1. Igår började vi träna in själva programmet. Målet är en godkänd runda med mjuk o fin häst. (Jag är överårig). Jag har en jättefin ponny som kan det mesta men som är rätt bekväm. Funkar bra m spö, en nöt som jag funderar på hur jag ska lösa.
Jag har tävlat en sån där ponny som verkligen la av så fort en fick startsignal. Helt hopplös! Jag har särskilda tävlingssporrar som jag inte rider hemma med. Ganska lång med stjärntrissa. Det funkade på honom och med min egen funkar det utmärkt även om hon inte lägger ner men där behöver jag ändå alltid lite extra haha.
Senast ändrad av en moderator: