sponsorer?

Sv: sponsorer?

Som jag ser det är det svårt nog att få sponsorer till tävlingarna vi arrangerar, så privat är det inte aktuellt. Men vi kallar säsongens tävlingar för semester, jag o gubben, och i år tyckte barnen det var okej också, ( det blev dyra tävlingar i år) så det löser sig på nåt vis. Det är ju så roligt, visst?

*lånar knapp*

Min pappa har eget företag och när det gick bra så sponsrade han mig - med typ allt! Snacka om att vara bortskämd!

Nu de senaste två åren har det inte gått så bra, därav inga tävlingar för mig (själv var man ju så dum att man gick och köpte sig en hel gård i samma veva - så vart fanns pengar till tävlingarna?) Nåja. Tappat tävlingssugen har jag definitivt inte gjort ändå. Jag tränar mina hästar som vanligt med uppsatta mål, funkar det inte så lånar jag ut dem till en duktig ryttare som kan uppfylla mitt mål delvis! Även om inte jag kan rida så är ju min häst med! :bump: Det är mycket mer glädje i det, än att bara låta den gå hemma.

Camilla

Jag har en delsponsor på min sadel. Det tycker jag fungerar bra, det är ju utrustning jag behöver och samtidigt får sponsorn någon som testar ny utrustning. Jag får dock betala större delen själv, men om jag ändå ska ha en sadel så är det mycket värt att få kapa bort en hel del procent av priset.

/Camilla

Liknande trådar

Hästmänniskan Just nu har jag ca 12 min att köra till stallet, 1 mil. Mest grusvägar att rida på och vi rider oftast själv då de bara finns en annan...
2
Svar
31
· Visningar
2 537
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 330
Senast: Thaliaste
·
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
612
Senast: seahawk
·
Kropp & Själ Jag har insett att jag behöver gå i terapi och är nu nyfiken på om någon här testat någon av dessa plattformar där man prata med...
Svar
4
· Visningar
611
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod