Mois
Trådstartare
Någon som har erfarenhet av en spiral som har försvunnit? Antingen att den vandrat upp i kroppen eller att den åkt ur?
Hur har det känts?
Jag satte in min spiral i början av september förra året. Det gjorde vansinnigt ont.
Har hela tiden känt trådarna.
Slutade amma 1 januari i år.
Har inte haft några blödningar men en del mensvärk. Så i lördags började jag blöda och nu har jag ungefär som en vanlig mens. Känner inga trådar.
Ringde till barnmorskan, de hade inga tider förrän nästa vecka. Skulle ringa kvinnokliniken om det började blöda mer eller om jag fick mer ont.
Känns lite läskigt. Tänker att om den försvunnit ut så borde man ju märkt det, eller??
För övrigt har jag googlat, vilket aldrig är att rekommendera när man oroar sig
Hur har det känts?
Jag satte in min spiral i början av september förra året. Det gjorde vansinnigt ont.
Har hela tiden känt trådarna.
Slutade amma 1 januari i år.
Har inte haft några blödningar men en del mensvärk. Så i lördags började jag blöda och nu har jag ungefär som en vanlig mens. Känner inga trådar.
Ringde till barnmorskan, de hade inga tider förrän nästa vecka. Skulle ringa kvinnokliniken om det började blöda mer eller om jag fick mer ont.
Känns lite läskigt. Tänker att om den försvunnit ut så borde man ju märkt det, eller??
För övrigt har jag googlat, vilket aldrig är att rekommendera när man oroar sig