F
Fredrik_
Sv: Spinoff på annan tråd, varför är vi här??
Och det tycker jag du gör bra.
Och jag har heller inget emot diskussionen runt galoppen, eller stången eller teknik. Och jag håller med dig i allt.
Och du och Jegra har ju hög trovärdighet i frågan.
Också eftersom ni inte sysslar med rabiat avprogrammering. Utan har sakliga argument om varför ni gick vidare.
Då tror jag man kan så mer frön, än om man försöker omvända de nyfrälsta.
Nu är jag nyfiken på både dig och Jegra vad var det som gjorde att ni kände att det inte räckte.
Min egen resa inom AR var mest som åskådare på clinics samt en liten uppvisning på Skokloster ( )
Jag lockades av av Marknadsföringen - lite Dressyr "für alle". Det mjukare.
Sedan är man dum - man tror på allt som sägs och skrivs. Och marknadsföringen var enorm i början.
Nu var man "hemma" - nu hade man hamnat rätt.
Sedan har jag känt mig hemma så många ggr och reviderat världsbilden så många ggr att jag inte tror mig vara "hemma" mer - möjligen på väg hemåt
jag måste tänka mer - men ser fram emot svar på frågan av dig och Jegra
För min del handlar det mest om konsumentupplysning.
Och det tycker jag du gör bra.
Och jag har heller inget emot diskussionen runt galoppen, eller stången eller teknik. Och jag håller med dig i allt.
Och du och Jegra har ju hög trovärdighet i frågan.
Också eftersom ni inte sysslar med rabiat avprogrammering. Utan har sakliga argument om varför ni gick vidare.
Då tror jag man kan så mer frön, än om man försöker omvända de nyfrälsta.
Nu är jag nyfiken på både dig och Jegra vad var det som gjorde att ni kände att det inte räckte.
Min egen resa inom AR var mest som åskådare på clinics samt en liten uppvisning på Skokloster ( )
Jag lockades av av Marknadsföringen - lite Dressyr "für alle". Det mjukare.
Sedan är man dum - man tror på allt som sägs och skrivs. Och marknadsföringen var enorm i början.
Nu var man "hemma" - nu hade man hamnat rätt.
Sedan har jag känt mig hemma så många ggr och reviderat världsbilden så många ggr att jag inte tror mig vara "hemma" mer - möjligen på väg hemåt
jag måste tänka mer - men ser fram emot svar på frågan av dig och Jegra
Senast ändrad av en moderator: