Sv: *Spinn off* Så definierar vi samling
Torde vara betydligt mer oelastiskt.
Sen var det väl På HFridna hästar som det var intressant
Att man verkligen skulle hitta befintliga skador på dem.
De mest extremt ridna håller ju längre än de flesta. Såg att en till nu skulle pensioneras. Den såg synnerligen välmående ut.
En sån häst skulle fasiken inte prestera som de gör, utan skulle sätta sig på tvären. Ialafall inte gå på topp i många år.
tänker såhär.
OM den får så ont av det, så kan jag tycka att de skulle få ont i huvudet, som de faktiskt kan få av tandfel.
Varför hävdar du att bara rund o djup skulle ge samma effekt?- egen värdering
Betande hästar med kalla muskler o ligament klarar ju det fint. T o m föl eller hästar med korta halsar till sina förhållandevis långa ben borde oxå få drag. visst har de huvudet framför lod, men en enorm dragning 16 h/dygn- år ut o år in.
Min stora häst kan beta utan att sära på benen.
Men vad händer fort med ett dött ligament- om man drar i det?Man har tagit döda hästar dissekerat och dragit här och där i ligament, och man har även skickat ström i muskler på kadaver för att förstå biomekaniken.
Detta är gammalt och vedertaget, man har talat om kedjan av "muskler" länge.
jag är lite Disträ och springer runt med mina böcker, när jag stöter på den skall du får ett boktips.
det är en fransk författare - standardformat och den är ljusblå
Torde vara betydligt mer oelastiskt.
Sen var det väl På HFridna hästar som det var intressant
Att man verkligen skulle hitta befintliga skador på dem.
De mest extremt ridna håller ju längre än de flesta. Såg att en till nu skulle pensioneras. Den såg synnerligen välmående ut.
En sån häst skulle fasiken inte prestera som de gör, utan skulle sätta sig på tvären. Ialafall inte gå på topp i många år.
tänker såhär.
OM den får så ont av det, så kan jag tycka att de skulle få ont i huvudet, som de faktiskt kan få av tandfel.
Varför hävdar du att bara rund o djup skulle ge samma effekt?- egen värdering
Betande hästar med kalla muskler o ligament klarar ju det fint. T o m föl eller hästar med korta halsar till sina förhållandevis långa ben borde oxå få drag. visst har de huvudet framför lod, men en enorm dragning 16 h/dygn- år ut o år in.
Min stora häst kan beta utan att sära på benen.
Senast ändrad: