Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spjärnet syntes väldigt tydligt under TV-sändningen från EM. Jag har inte tänkt på det förut, men nu syntes det faktiskt tydligt hur hon stod i stibyglarna i upptagningen från ökad trav. Det såg inte alls särskilt trevligt ut....
Men jag förstår verkligen inte detta eviga tjat om Fredriks egna exempel? Alla är vi ju olika. Vissa har en enorm fallenhet för teori medan andra har det för ridning. Och alla kan vi lära av varandra. Så fungerar det ju IRL, varför då inte här?
Jag tycker verkligen på fullaste allvar att det du, muppen och Axel sysslat med på senaste tiden är ren och skär mobbning utav Fredrik. Jag blir verkligen illa berörd var gång jag läser inläggen.
Både du, muppen, axel och fredrik har ju mkt att bidra med till diskussionerna, var och en på er egen nivå. Varför kan vi inte få ta del av det utan all denna smutskastning?
ok, ska kolla efter spjärn mer specifikt
Det skulle ju vara skönt att se att även de bästa också är mänskliga
Det är svårt det här.
Det blir olika åsiktsfraktioner - även om det INTE är några gäng som kommer överens om att mobba.
Det verkar som om alla känner att det har blivit riktigt fel, och det känns inte kul att hälsa på på dressyr.
Varför? Finns många olika orsaker, behöver inte VETA vilka. Men om var och en verkligen tänker efter innan den skickar iväg en post - om den bidrar till god stämning.... Kanske ändra en smiley kan räcka? För att ett inlägg ska uppfattas som informativt istället för provokativt. / ->
Sen är det svårt med det skrivna - alla som stått i stall med whiteboardtavla känner väl igen det - hur frågan om vem som kvällsfodrar urartar till storm där halva gänget flyttar i vredesmod. Och Stallet/Buke är en enorm whiteboardtavla.../