Det är så himla kul att se hur fint du tar hand om foderdjuren också!Nu har de fått ett eget litet hus. Jäklar vad de myllrar! De ska få mer att klättra på så snart jag ordnat ett vettigt lock, vi ska inte riskera några rymlingar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är så himla kul att se hur fint du tar hand om foderdjuren också!Nu har de fått ett eget litet hus. Jäklar vad de myllrar! De ska få mer att klättra på så snart jag ordnat ett vettigt lock, vi ska inte riskera några rymlingar.
*Ryser*Hon är lite jordig, men söt ändå!
Jag tänkte först förvånat att du hade alla dina nya slings i samma burk och fattade inte vad tomaten gjorde där!
Det är så himla kul att se hur fint du tar hand om foderdjuren också!
Och luktar mindre! Nu luktar ju kackerlackor inte men syrsor och gräshoppor stinker så hos mig bor på spån blandat med bark och får regelbundet nya kvistar med löv på (vi har oftast grönt året om här) och det luktar betydligt trevligare.Det är lite sådär 'varför inte'. Jag ska inte starta en koloni utan de ska bara bo här så länge, då kan de lika gärna få plutta på med sina små liv. Det ser trevligare ut dessutom.
Så fin!!Och titta vem som äntligen tittat ut efter sin ömsning.
Fått första måltiden också!
Och luktar mindre! Nu luktar ju kackerlackor inte men syrsor och gräshoppor stinker så hos mig bor på spån blandat med bark och får regelbundet nya kvistar med löv på (vi har oftast grönt året om här) och det luktar betydligt trevligare.
Så fin!!
Min mini Mini har försvunnit, jag hoppas den grövt ner sig för att ömsa och inte är borta för att den dött. Men den åt i fredags så hoppas den bara ör mätt och belegen. Lyckas läsa mig till att även trädlevande gräver ner sig som slings.
Så rufsig att hon ser lite nyvaken utOch titta vem som äntligen tittat ut efter sin ömsning.
Fått första måltiden också!
Tycker det ser ut som två arga ögon som tittar hitåt. Men det är väl bakdelen?Och hon är färdig! Allt gick bra!
Visa bifogad fil 61388
Jag har alltid så svårt att smälta hur mjuka de är. Vi snackar liksom inte sträva insektsspret här, utan det är som att klappa en riktigt lyxig päls.
Konstant bed hair!Så rufsig att hon ser lite nyvaken ut
Jag stör mig på hålen efter benen, och jag har i vanliga fall inga problem med hål. Men just dessa får mig att rysa lite.Tycker det ser ut som två arga ögon som tittar hitåt. Men det är väl bakdelen?
Haha! Ja det är bakdelen! Det vita du ser är hennes boklungor.Tycker det ser ut som två arga ögon som tittar hitåt. Men det är väl bakdelen?