Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ursäkta, jag reagerade lite på den historieskrivning som presenterades. *host*Det här var ord och inga visor det
Det gjorde jag också men blev så fascinerad av den totala sågningen av morotsmannen så jag släppte den biten. Tog det som normal amerikansk propagandaUrsäkta, jag reagerade lite på den historieskrivning som presenterades. *host*
"But that collection of people, Americans, we have fed more people, clothed more people, liberated more people and done more general good in the world than all the other countries of the world put together since the beginning of time."
Tyvärr inte normal propaganda, utan normal världsuppfattning, tror jag.Det gjorde jag också men blev så fascinerad av den totala sågningen av morotsmannen så jag släppte den biten. Tog det som normal amerikansk propaganda
Bättre beskrivningTyvärr inte normal propaganda, utan normal världsuppfattning, tror jag.
Donald är ju inte så glad med Twitter nu heller. De, hemska tanke, faktakollade tydligen ett par av hans inlägg?
Ja de såg ju verkligen ut att störa den allmänna ordningen eller värre
Tyvärr leder nog detta bara till en överväldigande seger för trumpen i valet.Just nu verkar delar av USA explodera, fantastiskt bra timing med covid och en arbetslöshet som inte setts sedan Great Depression på 1930-talet. Hur svårt kan det vara att snabbt och effektivt arrestera de fyra (vita) poliserna och anklaga dem för mord/dråp? Så mycket kunde undvikas.
Att dessutom arrestera en (AA) CNN reporter och hans fotograf medan allt filmades live De var dessutom så enfaldiga att de inte ens insåg att kameran var på. Det är kaka på kaka just nu med Aubrey Amaud, Breonna Taylor i Louisville och George Floyd i Minneapolis. Det enda man kan hoppas är att det här leder till att Trump förlorar valet i höst.
När till och med Twitter tar bort hans inlägg, då är det allvarligt. De tänkte nog både länge och väl innan de gjorde något så "hemskt" mot sin president.....