Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ganska billigt som internationell digital prenumerant på NY Times just nu.Finns hela presskonferensen någonstans??
Jag är sugen på att köpa en prenumeration på NY times nu bara för det. Ska banne mig ta reda på vad det kostar.
Googla "Trump", välj tidsperiod (senaste dygnet) och videor, sedan filter på längd (lång) så hittar du presskonferensen i sin helhet, ta någon som ligger på youtube. Trumps svar på den massiva kampanjen under de senaste dagarna i media mot honom att han agerat sent var bara en kort bit i början.Finns hela presskonferensen någonstans??
Jag är sugen på att köpa en prenumeration på NY times nu bara för det. Ska banne mig ta reda på vad det kostar.
Hittade, har börjat småkika. Förstår att CNN stängde ner. Tycker att de kan klippa ihop ett eget program där de visar att hela den grejjen inte stämmer :PGoogla "Trump", välj tidsperiod (senaste dygnet) och videor, sedan filter på längd (lång) så hittar du presskonferensen i sin helhet, ta någon som ligger på youtube. Trumps svar på den massiva kampanjen under de senaste dagarna i media mot honom att han agerat sent var bara en kort bit i början.
Finns hela presskonferensen någonstans??
Jag tänkte mer på det Trump säger i videon, att det borde finnas lagar mot "fejktidningar" att NY Times förhoppningsvis ska ha gått i konkurs när han inte är president längre.NYT har låst upp på alla artiklar som har att göra med corona.
Och detta är tydligen vad han ser som en presidents centrala dagliga sysselsättning."he vanquishes rivals"
Jag tror den typen av videos snarast gynnar Trump, det är min reaktion när jag ser den och jag skulle inte rösta på personer eller partier som producerar sånt skräp.
Det är ju kul och mest sant.Jag tror den typen av videos snarast gynnar Trump, det är min reaktion när jag ser den och jag skulle inte rösta på personer eller partier som producerar sånt skräp.
Men jag lär inte slippa dina dryga kommentarer, du verkar nästan manisk i att svara på inlägg jag skrivit. Dessutom har du som vanligt såklart fel, Occupy Democrats är en politisk rörelse med kopplingar till det Demokratiska partiet i USA.Det är ju kul och mest sant.
Personerna som producerat ställer troligen inte upp till val så du lär slippa problemet.
Problemet är väl att det här är en mild sommarbris i jämförelse med orkanen inom samma genre som Trumpen domderar om dagarna i ända. Jag förstår faktiskt att vissa demokrater lessnar och gör den här typen av inlägg. Nivån på debatten ligger ju konstant på en 3-årings nivå från presidentämbetes innehavareJag tror den typen av videos snarast gynnar Trump, det är min reaktion när jag ser den och jag skulle inte rösta på personer eller partier som producerar sånt skräp.
Nej du har fel i både och.Men jag lär inte slippa dina dryga kommentarer, du verkar nästan manisk i att svara på inlägg jag skrivit. Dessutom har du som vanligt såklart fel, Occupy Democrats är en politisk rörelse med kopplingar till det Demokratiska partiet i USA.
Konsten att förlänga 10 minuters relevant information till 2 timmar och 23 minuter upprepningar, pladder och nonsenssnack. Inte lätt för journalisterna att bena ut relevant information ur det där...Det är ganska billigt som internationell digital prenumerant på NY Times just nu.
Om du klarar av nästan 3h presskonferens, så varsågod...
Visst kommer det bli skoj med fyra år till med honom som president i USA?"... Mr. Trump told top aides to think of each presidential day as an episode in a television show in which he vanquishes rivals."
https://www.google.com/amp/s/www.nytimes.com/2017/12/09/us/politics/donald-trump-president.amp.html
...
Han sa faktiskt det.
Herregud. Han tänker verkligen på det verkliga livet som en tv-show
Jag klamrar fast mig vid det sista hoppetVisst kommer det bli skoj med fyra år till med honom som president i USA?
Sannolikheten att han förlorar valet är väldigt låg nu.
Det verkar så...Lite som när han ville köpa Grönland (eller, det kanske han vill fortfarande!).