Seriöst? :P jösses!Snarare så att det är sista chansen för en annan man än hennes egen att ge henne en puss och likväl för mannen, sen ska de vara varandra trogna som sig bör.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Seriöst? :P jösses!Snarare så att det är sista chansen för en annan man än hennes egen att ge henne en puss och likväl för mannen, sen ska de vara varandra trogna som sig bör.
Jag måste instämma i detta. Jag fattar fan inte vem som blir missnöjd med någon annans bröllop om normal hänsyn till att alla är olika har tagits. Om typ vegetarianer får usel mat, eller feminister tvingas dansa "sexigt" på scen - ja, då finns det något att bli missnöjd över. Men sådant är ju enkelt att undvika. Inte sjutton går jag på bröllop i tron att det ska bli OUTSTANDING TOTALFEST som om det inte fanns en morgondag, och inte blir jag besviken om det inte blir så heller.
Och de som eventuellt tycker att valet av lekar och sådant är lite för "städat", kommer givetvis inte i efterhand att tänka att hade det bara funnits lite mer sexism och rasism på den festen, hade den varit mycket roligare. Möjligen tänker de att de föredrar andra lekar, men inte sjutton blir de missnöjda för det?