R
Raderad medlem 6459
@Voeux Spåret om utbildningar är bara ännu en sån där buke-utspårning . Jag skrev att jag tycker att det är rätt lätt att anordna utbildningar så att "de flesta blir nöjda" vilket nu helt plötsligt innebär att jag sagt att det går att göra ALLA nöjda, hur galna idéer vissa än har (våra deltagare har dock aldrig särskilt galna idéer, vi har lärt oss att tydlig kommunikation kring upplägg och schema minskar risken för orimligt gnäll med typ 1000%).
Jag står fast vid att det knappast är särskilt svårt att anordna ett bröllop på ett sätt så att de flesta har trevligt. Jag tror knappast att du behöver oroa dig för att många kommer komma med absurda klagomål och som du säger: göra vissa det så är det ju deras problem. Kort sagt tycker jag hela det här spåret i den här tråden känns rätt överdrivet.
Jag står fast vid att det knappast är särskilt svårt att anordna ett bröllop på ett sätt så att de flesta har trevligt. Jag tror knappast att du behöver oroa dig för att många kommer komma med absurda klagomål och som du säger: göra vissa det så är det ju deras problem. Kort sagt tycker jag hela det här spåret i den här tråden känns rätt överdrivet.